Dwie oferty na przegląd zachodniopomorskiego Linka, brak producenta
PESA konsekwentnienie startuje w przetargach na wykonanie okresowych przeglądów wyprodukowanychprzez siebie pojazdów.
W przetargu na Wykonanie wybranych czynności z zakresupoziomu utrzymania PU 3-2 autobusu szynowego typu 223M seria SA139 złożonezostały dwie oferty. Nie było wśród nich tej od PESY. I tak o zamówienieubiegają się:
1. konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych sp. z o.o. sp. k. z LisiegoOgonu oraz Serwis Pojazdów Szynowych ASO Piotr Mieczkowski z Trzeciewnicy, zceną 1.077.480,00 zł brutto;
2. CSI INVEST sp. z o.o. z Białych Błot, z ceną 1.515.360,00brutto.
Co ciekawe Prezesem Zarządu drugiego z oferentów jest byływiceprezes PESY Sebastian Kamecki. Spółka została wpisana do rejestru w majutego roku i trudno powiedzieć, że ma doświadczenie na rynku. Na pewno pojazdyPESY zna jej szef. W firmie z Bydgoszczy był bowiem dyrektorem produkcji.
Na realizację całego zamówienia Zachodniopomorski OddziałPrzewozów Regionalnych chce przeznaczyć 2.410.800,00 zł brutto.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
1) Zadanie nr 1 – przegląd w zakresie poziomu utrzymania PU3-2 dwóch zespołów napędowych autobusu szynowego typu 223M seria i numerSA139-001;
2) Zadanie nr 2 – przegląd w zakresie poziomu utrzymania PU3-2 hamulca i układu pneumatycznego autobusu szynowego typu 223M seria i numerSA139-001.
Złożone oferty dotyczą tylko zadania 1. Do 2 nikt się niezgłosił.
„