Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Dwie oferty na P4 mazowieckich VT627; obie drogie

inforail
07.06.2022 13:45
Dwie oferty zostały złożone w przetargu na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627 i prac wykraczających poza stały zakres naprawy w poziomie utrzymania P4, w tym uzupełnienie braków.

Obie przekraczają budżet zamawiającego.

Oferty

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 3 400 000,00 zł netto, 4 182 000,00 zł brutto.

W przetargu zostały złożone następujące oferty:

1. Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z ceną 6 267 200,00 netto, 7 708 656,00 brutto.

1. Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji jakości na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego na każdy cały autobus szynowy, po naprawie w poziomie utrzymania P4.

Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego spalinowego autobusu szynowego w terminie nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy.

2. Konsorcjum: Seluch Polska – Lider oraz  CSI Invest Sp. z o.o. – Członek konsorcjum z ceną 5 041 600,00 netto, 6 201 168,00 brutto.

Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji jakości na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego na każdy cały autobus szynowy, po naprawie w poziomie utrzymania P4.

Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego spalinowego autobusu szynowego w terminie nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy.

Zamówienie dotyczy naprawy 4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627-101, 102, 104, 105.

Zamawiający wymaga:

1) aby przedmiot zamówienia był świadczony przez wykonawcę, który posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o standard IRIS (ISO/TS 22163) w zakresie utrzymania pojazdów kolejowych. Przedmiot umowy winien być realizowany z zachowaniem standardów w zakresie jakości, niezawodności i bezpieczeństwa technicznego, zgodnie z takim standardem;

2) na każdy cały autobus szynowy po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego;

3) zrealizowania zamówienia w terminie do dnia 31 grudnia 2022 roku;

4) wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania autobusu szynowego do naprawy.