Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Dwie oferty na P4 mazowieckich EN57

inforail
24.11.2021 07:45
Dwie oferty wpłynęły w przetargu Kolei Mazowieckich na naprawy w poziomie utrzymania P4 33 ezt serii EN57.

Tylko jedna mieści się w budżecie.

Oferty

Oferty w przetargu złożyli:

1) Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” S.A. z ceną 55 420 200,00 zł netto, 68 166 846,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją każdego ezt w terminie nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania ezt do naprawy;

2) Konsorcjum Serwis Pojazdów Szynowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa oraz PUBLIC TRANSPORT SERVICE z ceną 45 144 000,00 zł netto, 55 527 120,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją każdego ezt, w terminie nie dłuższym niż 49 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania ezt do naprawy.

Zamawiający na ten cel chce przezanczyć 49 750 800,00 zł netto, 61 193 484,00 zł brutto.

Oferty będą oceniane według kryteriów:

1. Cena – 70%,

2. Termin wykonania naprawy P4 każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego – 30%.

O zamówieniu

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 33 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 – zmodernizowanych według dokumentacji technicznej nr NS/EN57/900/2002/11 serii EN57AKM.

Zamawiający wymagał na każdy cały EZT po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielenia gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego elektrycznego zespołu trakcyjnego.

Zamówienie powinno zostać zrealizowane w terminie do dnia 31 grudnia 2023 roku. Zamawiający wymaga wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania elektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy.