Dwie oferty na P4 lokomotyw SM4210
Dwie oferty zostały złożone w przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomie utrzymania 10 lokomotyw spalinowych serii SU4210 typ 6DI.
Swoje propozycje przesłali:
1. Newag z ceną 20 413 892,05 zł brutto;
2. PKP CARGOTABOR z ceną 24 904 331,27 zł brutto.
Obie firmy zaproponowały 12 miesięcy gwarancji.
Obie oferty są też niższe od szacunków. Zamawiający na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 29 620 503,30 zł.
Umowa zostanie zawarta na czas wykonania 10 napraw lokomotyw, tj. maksymalnie na okres do 24 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania naprawy każdej z dostarczonych do naprawy lokomotyw w terminie do 65 dni roboczych oraz do udzielenia gwarancji i rękojmi na bezawaryjną pracę lokomotyw po wykonanych naprawach, na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
Kryteria wyboru stanowią:
Okres gwarancji i rękojmi na bezawaryjną pracę lokomotyw po wykonanych naprawach – Waga: 15
Cena – Waga: 85.
Jak się zatem wydaje wykonawca modernizacji tych lokomotyw, a więc Newag, jest blisko wygranej przetargu na P4.