Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Dwie oferty na modernizacje siódemek PKP Intercity

inforail
08.02.2018 13:18

Dwie firmywystartowały w przetargu na wykonanie napraw P4 z modernizacją 76 lokomotywelektrycznych EP/U07 PKP Intercity.

Co ciekawe jedna oferta została złożona w części 1, zaśdruga w części 2. I tak:

ZNTKiM Gdańsk złożyły ofertę w części 2, proponując kwotę40.618.867,61 zł brutto (33.023.469,60 zł netto), termin naprawy 82 dni oraz 24miesiące gwarancji.

W części 1 ofertę złożył natomiast Olkol, który proponujecenę 57.787.689,77 zł brutto (46.981.861,60 zł netto), termin naprawy – 80 dnioraz 36 miesięcy gwarancji.

Obie oferty znacznie przekraczają kosztorys zamawiającego,który na ten cel chciał przeznaczyć 70.707.042,00 zł, odpowiednio po35.353.521,00 zł dla każdej z części.

I przypomnijmy, że zamówienie obejmowało:

1) część 1 – wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomieutrzymania wraz z modernizacją 38 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07,

2) część 2 – wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomieutrzymania wraz z modernizacją 38 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07.

Prace powinny zostać wykonane do 31 grudnia 2020.

Kryteria wyboru ofert to:

Okres gwarancji i rękojmi za wykonaną usługę – 10%;

Termin wykonania naprawy z modernizacją jednej lokomotywy –10%;

Cena – 80%.

Zamawiający wymagał wykonania naprawy rewizyjnej orazmodernizacji 1 jednej lokomotywy (czas postoju lokomotywy w naprawie) niepóźniej niż w terminie 70 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia naprawy.