Dwie oferty na modernizacje siódemek PKP Intercity
Dwie firmywystartowały w przetargu na wykonanie napraw P4 z modernizacją 76 lokomotywelektrycznych EP/U07 PKP Intercity.
Co ciekawe jedna oferta została złożona w części 1, zaśdruga w części 2. I tak:
ZNTKiM Gdańsk złożyły ofertę w części 2, proponując kwotę40.618.867,61 zł brutto (33.023.469,60 zł netto), termin naprawy 82 dni oraz 24miesiące gwarancji.
W części 1 ofertę złożył natomiast Olkol, który proponujecenę 57.787.689,77 zł brutto (46.981.861,60 zł netto), termin naprawy – 80 dnioraz 36 miesięcy gwarancji.
Obie oferty znacznie przekraczają kosztorys zamawiającego,który na ten cel chciał przeznaczyć 70.707.042,00 zł, odpowiednio po35.353.521,00 zł dla każdej z części.
I przypomnijmy, że zamówienie obejmowało:
1) część 1 – wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomieutrzymania wraz z modernizacją 38 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07,
2) część 2 – wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomieutrzymania wraz z modernizacją 38 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07.
Prace powinny zostać wykonane do 31 grudnia 2020.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Kryteria wyboru ofert to:
Okres gwarancji i rękojmi za wykonaną usługę – 10%;
Termin wykonania naprawy z modernizacją jednej lokomotywy –10%;
Cena – 80%.
Zamawiający wymagał wykonania naprawy rewizyjnej orazmodernizacji 1 jednej lokomotywy (czas postoju lokomotywy w naprawie) niepóźniej niż w terminie 70 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia naprawy.
„