Dwie firmy wykonają naprawy P4 siódemek PKP Intercity

inforail
09.11.2020 10:45

PKP Intercityrozstrzygnęły przetarg na wykonanie napraw na 4-tym poziomie utrzymanialokomotyw elektrycznych serii EU/EP07. Lokomotywy trafią do dwóch firm.

Zamówienie było podzielone na trzy części, każda obejmowała16 lokomotyw. W dwóch z nich wybrana została oferta PKP CARGOTABOR, w trzeciejOLKOL Oleśnica.

Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz treściąogłoszenia o zamówieniu, kryteriami jakimi kierował się Zamawiający przywyborze oferty najkorzystniejszej we wszystkich trzech częściach były:

1) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia (najwięcej punktóww tym kryterium otrzymywała oferta z najniższą ceną) – waga kryterium 70%;

2) okres gwarancji i rękojmi lokomotywy po wykonanejnaprawie (najwięcej punktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najdłuższymokresem, z tym że okres ten nie mógł być krótszy niż 18 miesięcy) – wagakryterium 10%;

3) termin wykonania naprawy jednej lokomotywy (najwięcejpunktów w tym kryterium otrzymywała oferta z najkrótszym terminem wykonanianaprawy jednej lokomotywy, z tym że okres ten nie mógł być dłuższy niż 63 dnikalendarzowe) – waga kryterium 20%.

Na część 1, złożone zostały trzy ważne oferty, których ocenakształtuje się następująco:

1) oferta Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego iMiejskiego Gdańsk:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizacjęprzedmiotu zamówienia – 63,97 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmilokomotywy po wykonanej naprawie – 2,5 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawyjednej lokomotywy – 14,43 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 80,90 pkt.

2) oferta PKP CARGOTABOR:

a) punkty przyznane z kryterium ceny za realizacjęprzedmiotu zamówienia – 67,50 pkt,

b) punkty przyznane z kryterium okres gwarancji i rękojmilokomotywy po wykonanej naprawie – 2,5 pkt,

c) punkty przyznane z kryterium termin wykonania naprawyjednej lokomotywy – 20,00 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 90,00 pkt.

3) oferta OLKOL Oleśnica:

a) punkty przyznane z kryterium ceny za realizacjęprzedmiotu zamówienia – 70,00 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmilokomotywy po wykonanej naprawie – 10,00 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawyjednej lokomotywy – 17,60 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 97,60 pkt.

Jak wynika z powyższych danych oferta złożona przez OLKOL otrzymaław części 1 najwyższą liczbę punktów, a tym samym uznana została w tej części zaofertę za najkorzystniejszą.

Na część 2, złożone zostały trzy ważne oferty, których ocenakształtuje się następująco:

1) oferta Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego i MiejskiegoGdańsk:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizacjęprzedmiotu zamówienia – 65,45 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmilokomotywy po wykonanej naprawie – 3,00 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawyjednej lokomotywy – 13,45 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 81,90 pkt.

2) oferta OLKOL Oleśnica:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizacjęprzedmiotu zamówienia – 66,90 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmilokomotywy po wykonanej naprawie – 10,00 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawyjednej lokomotywy – 13,93 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 90,83 pkt.

3) oferta PKP CARGOTABOR:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizacjęprzedmiotu zamówienia – 70,00 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmilokomotywy po wykonanej naprawie – 4,17 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawyjednej lokomotywy – 20,00 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 94,17 pkt.

Jak wynika z powyższych danych oferta złożona przez PKP CARGOTABORSp. z o.o. otrzymała w części 2 najwyższą liczbę punktów, a tym samym uznana zostaław tej części za ofertę za najkorzystniejszą.

Na część 3, złożone zostały trzy ważne oferty, których ocenakształtuje się następująco:

1) oferta Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego i MiejskiegoGdańsk:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizacjęprzedmiotu zamówienia – 64,11 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmilokomotywy po wykonanej naprawie – 4,00 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawyjednej lokomotywy – 12,5 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 80,61 pkt.

2) oferta OLKOL Oleśnica:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizacjęprzedmiotu zamówienia – 61,96 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmilokomotywy po wykonanej naprawie – 10,00 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawyjednej lokomotywy – 20,00 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 91,96 pkt.

3) oferta PKP CARGOTABOR:

a) punkty przyznane w kryterium ceny za realizacjęprzedmiotu zamówienia – 70,00 pkt,

b) punkty przyznane w kryterium okres gwarancji i rękojmilokomotywy po wykonanej naprawie – 4,33 pkt,

c) punkty przyznane w kryterium termin wykonania naprawyjednej lokomotywy – 20,00 pkt,

– łączna liczba przyznanych punktów – 94,33 pkt.

Jak wynika z powyższych danych oferta złożona przez PKP CARGOTABORSp. z o.o. otrzymała w części 3 najwyższą liczbę punktów, a tym samym uznana zostaław tej części za ofertę za najkorzystniejszą.  

Zestawienie cen znajdziecie tutaj: http://inforail.pl/duze-zainteresowanie-naprawami-siodemek-pkp-intercity_more_126169.html .