Dwa 14WE wracają do SKM Warszawa
Szybka Kolei Miejskawydzierżawi 2 elektryczne zespoły trakcyjne 14WE od spółki Industrial Divison zWrocławia, świadczącej usługi wynajmu lokomotyw dla potrzeb przewozówtowarowych oraz elektrycznych zespołów trakcyjnych dla przewoźnikówpasażerskich.
Spółka została wybrana w trybie przetargu nieograniczonego izłożyła ofertę tańszą od konkurencji o ponad 2 mln zł.
Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl w przetarguzłożono następujące oferty:
1. Industrail Division z ceną 6.691.200,00 zł brutto plus3.591.600,00 zł brutto za opcję, oferta obejmuje jednostki 14WE;
2. Konsorcjum Polski Tabor Szynowy oraz H. Cegielski –Fabryka Pojazdów Szynowych z ceną 8.029.440,00 zł brutto plus 4.309.920,00 zaopcję, oferta obejmuje składy EN57FPS Feniks.
Na sfinansowanie zamówienia SKM Warszawa chciała przeznaczyćkwotę 9.901.500,00 zł brutto
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Umowa będzie obowiązywać do końca 2021 roku, zmożliwością przedłużenia najmu do końca2022 roku.
Pojazdy te uzupełniątabor SKM na cieszącej się największą frekwencją linii S1, czyli Pruszków –Otwock i pozwolą na poprawę oferty przewozowej poprzez uruchamianie pociągówzestawionych z dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych – powiedział AlanBeroud, Prezes Zarządu SKM.
Zanim pociągi pojawią się na torach stołecznej aglomeracji,muszą zostać dostosowane do standardów Warszawskiego Transportu Publicznego,m.in. poprzez wyposażenie ich w kasowniki i biletomaty.
„