Drugie podejście do naprawy okresowej piętrowych wagonów Bombardiera
Koleje Mazowieckie ponowiły przetarg na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P5 26 piętrowych wagonów środkowych serii Bpz i 11 piętrowych wagonów sterowniczych serii ABpbdzf wyprodukowanych przez Bombardier Transportation GmbH.
Zamówienie obejmuje również prace dodatkowe, dostawę kół monoblokowych oraz ich wymianę.
O zamówieniu
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był świadczony przez Wykonawcę, który posiada wdrożony system zarządzania jakością w oparciu o standard IRIS (ISO/TS 22163) w zakresie utrzymania pojazdów kolejowych. Przedmiot umowy winien być realizowany z zachowaniem wymagań w zakresie jakości, niezawodności i bezpieczeństwa technicznego, zgodnie z takim standardem.
Oferty można składać do 8 marca 2023 roku. Kryteria ich oceny to:
Okres udzielonej gwarancji jakości - Waga: 5
Termin wykonania naprawy P5 każdego wagonu piętrowego wraz z pracami dodatkowymi, dostawą kół monoblokowych oraz ich wymianą - Waga: 5
Zakres udzielonej gwarancji - Waga: 5
Cena - Waga: 85.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Na wykonanie prac będzie 13 miesięcy.
Wymagane jest doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną usługę obejmującą wykonanie w okresie 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych co najmniej 5 napraw w poziomie utrzymania P4 lub P5 członów kolejowych lub szynowych pojazdów pasażerskich wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2008 roku lub wyprodukował i zrealizował dostawę co najmniej trzech pasażerskich pojazdów kolejowych, w okresie 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych.
Poprzedni przetarg na wykonanie napraw wagonów Bombardiera został unieważniony. Było za drogo.
Oferty wówczas złożyli: