Dolnośląskie: Coraz więcej osób korzysta z kolei
inforail
06.12.2013 10:53
Dolnośląskie: Coraz więcej osób korzysta z kolei
Koleje Dolnośląskie i Przewozy Regionalne w ciągu dziesięciu miesięcy 2013 roku przewiozły na terenie Dolnego Śląska o ponad 1,2 miliona pasażerów więcej niż w analogicznym okresie roku 2012. Dolnośląscy przewoźnicy od dłuższego czasu notują stały wzrost liczby przewiezionych pasażerów. W ciągu ostatnich dziesięciu miesięcy Przewozy Regionalne przewoziły miesięcznie ponad 80 tysięcy pasażerów więcej niż w roku ubiegłym. Od stycznia do października 2013 z usług przewoźnika skorzystało łącznie około 9 milionów podróżnych. Warto dodać, że wynik ten osiągnięto pomimo tego, że w czerwcu 2013 r. duża część połączeń na trasie Wrocław –Węgliniec została przekazana Koleje Dolnośląskie.
Koleje Dolnośląskie również notują znaczące wzrosty. W ostatnich miesiącach zdecydowanie wzrosła liczba osób korzystających z ich usług. Jest to spowodowane głównie przejęciem większości kursów na ww. linii trasie Wrocław –Węgliniec. Oznacza to, że co miesiąc z usług przewoźnika korzystało około 10% więcej pasażerów niż w roku 2012. Łącznie Koleje Dolnośląskie przewiozły w tym roku około 2 miliony osób.
Dobre wyniki dolnośląskich przewoźników są związane z lepszą ofertą przewozową, której wdrożenie było możliwe dzięki poprawie stanu infrastruktury na niektórych liniach. Dzieje się tak pomimo licznych remontów i modernizacji tras kolejowych. Istotne są również modernizacje i zakupy nowego taboru, które przekładają się na wzrost komfortu podróży.
Koleje Dolnośląskie również notują znaczące wzrosty. W ostatnich miesiącach zdecydowanie wzrosła liczba osób korzystających z ich usług. Jest to spowodowane głównie przejęciem większości kursów na ww. linii trasie Wrocław –Węgliniec. Oznacza to, że co miesiąc z usług przewoźnika korzystało około 10% więcej pasażerów niż w roku 2012. Łącznie Koleje Dolnośląskie przewiozły w tym roku około 2 miliony osób.
Dobre wyniki dolnośląskich przewoźników są związane z lepszą ofertą przewozową, której wdrożenie było możliwe dzięki poprawie stanu infrastruktury na niektórych liniach. Dzieje się tak pomimo licznych remontów i modernizacji tras kolejowych. Istotne są również modernizacje i zakupy nowego taboru, które przekładają się na wzrost komfortu podróży.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024