Cztery zmodernizowane wagony PKP Intercity – porównanie
PKP Intercityrealizują obecnie strategię taborową 2016-2020 z perspektywą do 2023 roku. Wjej ramach prowadzone są modernizacje wagonów.
W ostatnich miesiącach mogliśmy zobaczyć już efekty prac. Poniżejich zestawienie.
174A |
111A-20 |
140A-10 |
141A-20 |
|
Klasa |
2. klasa przedziałowa |
2. klasa bezprzedziałowa |
1. klasa przedziałowa |
1. klasa – 3 przedziały i 2. klasa bezprzedziałowa |
Wykonawca |
FPS |
PESA/ZNTK Mińsk Maz. |
PESA/ZNTK Mińsk Maz. |
PESA/ZNTK Mińsk Maz. |
Długość |
24500mm |
24500mm |
24500mm |
24500mm |
Szerokość |
2883 mm |
2883 mm |
2883 mm |
2883 mm |
Wysokość |
4050 mm |
4050 mm |
4050 mm |
4050 mm |
Liczba miejsc |
60 |
72 |
54 |
18 w 1 klasie 48 w 2 klasie |
Prędkość maksymalna |
160 km/h |
160 km/h |
160 km/h |
160 km/h |
Dopuszczenie |
Polska |
Polska |
Polska |
Polska |
Rok modernizacji |
2019 |
2019 |
2019 |
2019 |
Wyposażenie |
Gniazdka 230V USB Klimatyzacja WiFi Monitoring System informacji pasażerskiej Diagnostyka pokładowa |
Gniazdka 230V Klimatyzacja WiFi Monitoring System informacji pasażerskiej Diagnostyka pokładowa |
Gniazdka 230V USB Klimatyzacja Ładowarki indukcyjne w stolikach WiFi Monitoring System informacji pasażerskiej Diagnostyka pokładowa |
Gniazdka 230V USB WiFi Monitoring Ładowarki indukcyjne w stolikach 1. klasa |
Ciekawostki |
Pierwszy typ modernizowanych wagonów z czarnym pasem w kolorystyce zewnętrznej |
Największa transza modernizowanych wagonów (125 sztuk) |
Pierwszy typ wagonów wyposażony w ładowarki indukcyjne |
Ładowarki indukcyjne w wagonach 1. klasy |
„