Cztery szynobusy dla Lubuskiego
inforail
14.11.2012 12:36
Cztery szynobusy dla Lubuskiego
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego chce kupić cztery fabrycznie nowe pojazdy szynowe z napędem spalinowym do kolejowych przewozów pasażerskich. Przetarg na ich dostawę został już ogłoszony. Zgodnie ze specyfikacją przetargową konstrukcja pojazdu musi spełniać wymagania odpowiednich norm PN, BN, ZN, ISO, kart UIC, Euro, lub norm równoważnych. Pojazd powinien posiadać świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego oraz Dokumentację systemu utrzymania pojazdu zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, którą Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego. Wykonawca musi uzyskać świadectwo Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego i dostarczyć je najpóźniej w terminie odbioru każdego z pojazdów szynowych. Zamawiający wymaga również, aby w trakcie produkcji pojazdów, zostały wykonane wszystkie badania i próby przewidziane odpowiednimi Polskimi Normami, Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru (WTWiO) a pojazd podlegał odbiorom komisarycznym dokonywanym na koszt Wykonawcy przez uprawnionych komisarzy odbiorczych. Każdy z pojazdów w dniu odbioru powinien być zdatny do normalnej eksploatacji. Pojazdy muszą także uzyskać homologację do użytkowania na terenie Niemiec, wydaną przez Federalny Urząd Kolejowy (EBA). Dokument musi powinien zostać dostarczony w okresie 12 miesięcy od odbioru każdego pojazdu.
Producent zobowiązany zostanie do udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na bezawaryjną pracę każdego z pojazdów. Okres rękojmi na przedmiot umowy ustala się również na 36 miesięcy. Wykonawcy, którzy chcą ubiegać się o zamówienia powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji co najmniej dwóch fabrycznie nowych pojazdów szynowych z napędem spalinowym do kolejowych przewozów pasażerskich. Oferty na dostawę szynobusów można składać do 21 grudnia 2012 roku. Jedyne kryterium wyboru stanowi cena. Wymagany termin realizacji zamówienia to 11 miesięcy od jego udzielenia.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024