Chudy rok w PESIE? Niekoniecznie
Czeka nasz chudszy rok jeśli chodzi o nowe pojazdy na rynekkrajowy ? mówi nam Maciej Maciejewski, dyrektor krajowego rynku pojazdówszynowych w PESIE. Skupimy się na naprawach rewizyjnych pojazdów ? dodaje. Jakwiadomo większość zamówień na tabor kolejowy w Polsce realizowanych było wramach poprzedniej perspektywy unijnej. Także PESA aktywnie uczestniczyła w wykonywaniutych projektów. Teraz bydgoskiego producenta czeka chwila oddechu, ale niecałkowite bezrobocie. Mamy do zbudowania jednostki dla województwaświętokrzyskiego i kujawsko-pomorskiego z przeznaczenie do obsługi połączeń wramach BiT ? mówi nam Maciej Maciejewski. Rozpocznie się także realizacjaprojektów niemieckich NEB i Deutsche Bahn ? dodaje.
Poza tym wspomniane naprawy rewizyjne i serwis pojazdów.Wygraliśmy przetarg na wykonanie napraw Elfów SKM Warszawa ? przypomina MaciejMaciejewski. Czekamy także na powtórkę przetargu Kolei Mazowieckich. Na pewnobędziemy w nim startować.
Przypomnijmy, że do czasu wyłonienia wykonawcy w ramachpostępowania przetargowego to właśnie PESA będzie zajmować się bieżącyminaprawami jednostek 22WE mazowieckiego przewoźnika. Bydgoska firma jest równieżodpowiedzialna za serwisowanie Dartów.
Producent będzie szukał także kolejnych rynków eksportowych.Włochy, Francja, Skandynawia ? to tylko niektóre z tych, które wymienia Prezesbydgoskiej firmy Tomasz Zaboklicki. Czeka nas ciekawy rok ? dodaje. Właśnie zewzględu na rozpoczęcie dostaw dla Deutsche Bahn. PESA będzie pierwszym polskimproducentem, który będzie dostarczał tabor kolejowy dla niemieckiegoprzewoźnika.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„