Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

BiT-City ma logo!

inforail
04.06.2014 15:12

Internauci wybrali najlepszy projekt identyfikacji wizualnej BiT-City. Zwycięzcą konkursu ogłoszonego przez samorząd województwa jest Radosław Kaliski z Warszawy. Celem konkursu było wyłonienie projektu graficznego dla identyfikacji wizualnej BiT-City, nawiązującej do charakteru aglomeracji: jej wielopodmiotowości, integracji transportowej, współpracy i miejsca w świadomości społecznej. Partnerami konkursu były samorządy Bydgoszczy, Torunia, gminy Solec Kujawski i gminy Wielka Nieszawka oraz miejskie spółki Tramwaj Fordon i MZK Toruń.
W pierwszym etapie sąd konkursowy ocenił ponad 60 nadesłanych prac. Do kolejnego etapu – głosowania poprzez sondę internetową –zakwalifikowano 7 projektów (prace tutaj). Swoich faworytów można było wspierać, głosując w dniach 5–16 maja. Zwyciężył projekt nr 3 autorstwa Radosława Kaliskiego z Warszawy, który otrzymał łącznie 36 procent wszystkich głosów.
Z autorem najlepszego projektu zostanie podpisana umowa o wartości 10 tysięcy złotych brutto. Zwycięzca będzie miał za zadanie opracowanie księgi znaku wybranego logo.Zwycięskie logo będzie oficjalnym, rozpoznawalnym znakiem marki BiT-City.
BiT-City to koordynowane przez samorząd województwa kompleksowe przedsięwzięcie dotyczącego komunikacyjnego zintegrowania obu stolic województwa, łączące szybką kolej i powiązane ze sobą systemy komunikacji publicznej obu miast.

Nowe logo BiT-City