Bilety on-line już bez problemów
Klienci PKP Intercity mogą kupowaćbilety w internetowym systemie sprzedaży bez przeszkód ? poinformowała rzeczniczkaprasowa przewoźnika Zuzanna Szopowska. W środę po południu (15 lipca br.)została przywrócona pełna funkcjonalność systemu sprzedaży internetowej.
Przyczyną czasowych trudności w zakupiebiletów on ? line (wydłużony proces realizacji transakcji) była poniedziałkowaawaria serwera odpowiedzialnego za możliwość rezerwacji miejsc. Usterkawystąpiła po stronie dostawcy usługi. Do czasu usunięcia usterki pasażerowienabywali bilety w kasach, biletomatach, przez aplikację mobilną oraz wpociągach, gdzie nie pobierano opłat za wystawienie biletu. W środę zakończonotesty i weryfikowanie stabilności działania internetowego kanału sprzedaży.System działa prawidłowo.
Przewoźnik przypomina, że bilet na przejazdy krajowymipociągami PKP Intercity oraz na wybrane pociągi jadące za granicę dostępne sąna stronie www.intercity.pl oraz www.rozklad-pkp.pl.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„