Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Bilety na pociągi międzynarodowe niedostępne przez Internet

inforail
13.05.2011 09:48

Sprzedaż biletów na połączenia międzynarodowe przez internet to wyzwanie, które przerosło polską kolej – informuje Polskie Radio. – Prace nad wprowadzeniem do sprzedaży internetowej biletów na połączenia międzynarodowe dopiero trwają –tłumaczyła w 'Sygnałach Dnia’ Małgorzata Sitkowska, rzeczniczka Intercity.
Co staje na przeszkodzie, by wzorem LOT-u można było w ten sposób zaopatrzyć się w bilet, zamiast stać w niekończących się kolejkach przy kolejowym okienku? Rzeczniczka Intercity twierdzi, że PKP musi dostosować swój system do systemów zagranicznych. W jej opinii nie jest to tylko kwestia techniczna, ale także sprawa dopasowania ofert i cenników.
– Jest to szereg różnych pozycji, które wymagają połączenia i modyfikacji –dodała.
Jakub Majewski, ekspert ds. ruchu kolejowego, dziwi się, że Intercity nie chce łatwiej i taniej dotrzeć do klientów. Tym bardziej, że w ubiegłym roku spółka odnotowała stratę, na minusie będzie również w tym roku.
– To jest przykład braku podejścia biznesowego. Jeśli tylko firma zauważa, że gdzieś wyciekają pieniądze, to zmiany powinny być błyskawiczne –podkreślił. Sytuacja ma się zmienić tej jesieni, a najpóźniej do końca bieżącego roku. Szczegóły.