Bardzo drogo w powtórzonym przetargu na naprawy mazowieckich Impulsów. I bez producenta

Dwie oferty zostały złożone w powtórzonym przetargu Kolei Mazowieckich na wykonanie przeglądu w poziomie utrzymania P3 dwunastu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 45WE.
Jest bardzo drogo.
Oferty
Oferty złożyli:
1. Public Transport Service Sp. z o.o. z ceną 18 730 440,00 brutto;
2. Serwis Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. Sp. K. z ceną 25 461 000,00 brutto.
Koleje Mazowieckie na ten cel chciały przeznaczyć kwotę 6 125 400,00 zł brutto.
W przetargu nie wystartował producent składów, a więc Newag.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przypomnijmy, że w pierwszym przetargu wpłynęła jedna oferta, złożył ją Serwis Pojazdów Szynowych sp. z o.o. sp. k. z ceną 18 819 000,00 zł. Teraz ta sama firma znacznie podniosła swoją kwotę. Koleje Mazowieckie budżetu nie zmieniły. Pierwszy przetarg został unieważniony, było za drogo.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądu w poziomie utrzymania P3 dwunastu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 45WE oraz wykonanie koniecznych prac dodatkowych i uzupełnienie braków. Prace mają zostać zrealizowane w ciągu 9 miesięcy.