Witamy na stronie Transinfo.plNie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka.Oto co możesz zrobić:
Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się
Adblock Plus
Adblock
uBlock Origin
Inne
1. Kliknij ikonę Adblocka Plus w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania Ikona zasilania, by przesunął się w lewą stronę.
3. Kliknij przycisk Odśwież.
1. Kliknij ikonę AdBlocka Ikona AdBlocka w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Wybierz Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie.
3. W oknie dialogowym „Nie włączaj AdBlocka na…” wybierz Wyklucz. Ikona AdBlocka zmieni się w symbol kciuka w górę.
1. Kliknij ikonę uBlock Origin w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania. Stanie się on szary, co oznacza, że reklamy na tej stronie nie są już blokowane.
1. Kliknij ikonę rozszerzenia do blokowania reklam zainstalowanego w przeglądarce.
Zwykle znajduje się ona w prawym górnym rogu ekranu. Możesz mieć zainstalowanych kilka blokad reklam.
2. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyłączania blokad reklam wyświetlanymi na otwartej stronie.
Mogą one dotyczyć wybrania konkretnej opcji w menu lub kliknięcia określonego przycisku.
3. Odśwież stronę, postępując zgodnie z wyświetlanymi komunikatami lub klikając w przeglądarce przycisk odświeżania bądź ponownego załadowania strony.
“Przekazując pociągi do eksploatacji, Alstom potwierdza swoje doświadczenie w sektorze dużych prędkości a także sukces najlepiej sprzedającego się pociągu dużych prędkości na świecie –Pendolino, który został zoptymalizowany do potrzeb polskich sieci kolejowych.Alstom jest dumny mogąc uczestniczyć w tej historycznej chwili dla polskiej kolei”- powiedział Andreas Knitter, Starszy Wiceprezes Alstom Transport, Europa. W komunikacie prasowym Alstom pisze o rozpoczęciu się nowej ery polskiej kolei, zapewniającej pasażerom nowe standardy, większy komfort podróży oraz skrócone czasy przejazdu pomiędzy północną i południową częścią Polski. Pociągi będą obsługiwały trasy PKP łącząc główne miasta tj. Warszawę, Gdańsk, Gdynię, Kraków, Katowice i Wrocław.
Dodajmy, że podczas gdy w Polsce na szlaki wyjeżdżają po raz pierwszy pociągi Pendolino, Czesi, którzy nie są kolejowym mocarstwem, świętują wproadzenie do ruchu zestawów Railjet, bo Pendolino mają już od ponad 10 lat. Świętują też uruchomienie pierwszych połączeń międzynarodowych z wykorzystaniem składów Pendolino… Bo, jak informuje Alstom, jednostki te eksploatowane są w 14 krajach na świecie, pokonując 7 europejskich granic. To Austria, Chiny, wspomniane Czechy, Finlandia, Niemcy,Włochy, Polska, Portugalia, Rosja, Słowacja, do której od dziś docierają czeskie Pendolino, Słowenia, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania. Rodzina pociągów została zaprojektowana, aby zapewnić pasażerom komfort niczym niezakłóconych międzynarodowych podróży. Sukces Pendolino leży, zdaniem Alstomu, w jego elastyczności i modularności. Może on być w pełni dostosowany w zakresie liczby wagonów, wystroju wewnętrznego, szerokości pociągu, dostawy napięcia, rozstawu torów. Sprzedane wersje pociągu składają się z 3 do 11 wagonów. Może być również skonfigurowany do jazdy w temperaturach ekstremalnych od -45°do 45°C. Obecnie ponad 1200 pociągów dużych prędkości na świecie (ok. 1/3 ogólnej liczby) opartych jest o technologię Alstom i zostało dostosowanych do indywidualnych potrzeb ponad 20 operatorów.