A może dla PKP Intercity Flirt 200?
Spekulujemy dalej. Jakjuż pisaliśmy na łamach InfoRail.pl PKP Intercity będą kupować ezt-y. Gotowośćdo startu w przetargu zadeklarował Newag. Trudno sobie wyobrazić braku zainteresowaniaze strony Stadlera.
Tym bardziej, że producent szykuje Flirta 200. Todalekobieżna wersja Flirta, kategorii Intercity. Pociąg ma osiągać prędkość 200km/h. Stadler na razie nie zdradza zbyt wiele szczegółów dotyczących tegoprojektu. Informuje jednak, że dzięki połączeniu inteligentnego i innowacyjnegodesignu ze sprawdzoną technologią uda się spełnić różnorodne wymaganiazamawiających. Dla przewoźników kolejowych oznacza to pojazd oszczędny,niewymagający częstej obsługi i przyjazny dla środowiska. Dla pasażerów –gwarancję niezawodności połączeń na liniach międzymiastowych, przy jednoczesnymwysokim komforcie podroży. Czego chcieć więcej?
Flirty 200 mogą liczyć do 8 członów, zarówno dla rozstawunormalno, jak i szerokotorowego. Istnieje wiele możliwości rozplanowania iaranżacji wnętrza, jak się domyślamy, zgodnie z życzeniem klienta. W ofercieStadlera jest również Smile, to na wypadek, gdyby PKP Intercity zdecydowało sięna coś szybszego niż 200 km/h.
Flirt 200, co widać na wizualizacjach, to także nowy design.Czekamy na więcej szczegółów, te mamy poznać wkrótce.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przypomnijmy, że aktualnie we flocie PKP Intercity jest 20Flirtów 3. Czy będą kolejne jednostki tego producenta? Czas pokaże.
„