23 szynobusy dla Przewozów Regionalnych

inforail
30.12.2011 19:16
Przewozy Regionalne chcą pozyskać 23 szynobusy w formie leasingu finansowego – 7 jednoczłonowych i 16 dwuczłonowych. Każdy z pojazdów, zgodnie ze specyfikacja przetargową musi m.in. być wyprodukowany nie wcześniej niż w 1980 roku, przejść naprawę główną, która została ukończona nie wcześniej niż w 2009 r., jeżeli naprawa taka była wymagana przez dotychczasową Dokumentację Utrzymania Taboru oraz posiadać bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Urząd Transportu Kolejowego. Okres leasingu wynosi 96 miesięcy (8 lat). Odważne, przy założeniu, że Przewozy Regionalne mogą przestać istnieć już z końcem przyszłego roku.
Szynobus VT627 sprowadzony jako używany przez Koleje Mazowieckie
Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
Zadanie nr 1 – dostawa w formie leasingu finansowego 1 sztuki autobusu jednoczłonowego i 5 sztuk –dwuczłonowych. Termin realizacji 3 miesiące od udzielenia zamówienia. Pojazdy mają być eksploatowane przez Pomorski Zakład PR.
Zadanie nr 2 – dostawa w formie leasingu finansowego 3 sztuk autobusów jednoczłonowych i 5 sztuk –dwuczłonowych. Termin realizacji 6 miesięcy od udzielenia zamówienia. Szynobusy jednoczłonowe mają trafić do Krakowa, dwuczłonowe zaś do Lublina –3 sztuki oraz Zielonej Góry –2 sztuki.
Zadanie nr 3 – dostawa w formie leasingu finansowego 3 sztuk autobusów jednoczłonowych i 6 sztuk –dwuczłonowych. Termin realizacji 9 miesięcy od udzielenia zamówienia. Podobnie jak w zadaniu drugim pojazdy jednoczłonowe mają kursować po Małopolsce, zaś dwuczłonowe pojadą do Olsztyna (4) oraz Rzeszowa (2). Wykonawca może składać oferty na wszystkie trzy części albo na wybrane z nich.
DH2 w barwach Sigma Tabor na Trako 2009. Fot. R. Piech
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, a także ofert, które nie obejmują wykonania całego przedmiotu zamówienia w danej części. Autobusy, jakie Wykonawca zaoferuje w danej części (zadaniu), muszą być jednakowej serii w zakresie autobusów jednoczłonowych i jednakowej serii w zakresie autobusów dwuczłonowych. Ponadto konstrukcja pojazdów oferowanych w danym zadaniu musi umożliwiać połączenie ich wszystkich w trakcji wielokrotnej.
Oferty można składać do dnia 7 lutego 2012 roku, godz. 12:30. Jedyne kryterium wyboru to cena. Szczegółowe wymagania techniczne szynobusów mozna znaleźć tutaj.