23 szynobusy dla Przewozów Regionalnych
inforail
30.12.2011 19:16
23 szynobusy dla Przewozów Regionalnych
Przewozy Regionalne chcą pozyskać 23 szynobusy w formie leasingu finansowego – 7 jednoczłonowych i 16 dwuczłonowych. Każdy z pojazdów, zgodnie ze specyfikacja przetargową musi m.in. być wyprodukowany nie wcześniej niż w 1980 roku, przejść naprawę główną, która została ukończona nie wcześniej niż w 2009 r., jeżeli naprawa taka była wymagana przez dotychczasową Dokumentację Utrzymania Taboru oraz posiadać bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Urząd Transportu Kolejowego. Okres leasingu wynosi 96 miesięcy (8 lat). Odważne, przy założeniu, że Przewozy Regionalne mogą przestać istnieć już z końcem przyszłego roku.
Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
Zadanie nr 1 – dostawa w formie leasingu finansowego 1 sztuki autobusu jednoczłonowego i 5 sztuk –dwuczłonowych. Termin realizacji 3 miesiące od udzielenia zamówienia. Pojazdy mają być eksploatowane przez Pomorski Zakład PR.
Zadanie nr 2 – dostawa w formie leasingu finansowego 3 sztuk autobusów jednoczłonowych i 5 sztuk –dwuczłonowych. Termin realizacji 6 miesięcy od udzielenia zamówienia. Szynobusy jednoczłonowe mają trafić do Krakowa, dwuczłonowe zaś do Lublina –3 sztuki oraz Zielonej Góry –2 sztuki.
Zadanie nr 3 – dostawa w formie leasingu finansowego 3 sztuk autobusów jednoczłonowych i 6 sztuk –dwuczłonowych. Termin realizacji 9 miesięcy od udzielenia zamówienia. Podobnie jak w zadaniu drugim pojazdy jednoczłonowe mają kursować po Małopolsce, zaś dwuczłonowe pojadą do Olsztyna (4) oraz Rzeszowa (2). Wykonawca może składać oferty na wszystkie trzy części albo na wybrane z nich.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, a także ofert, które nie obejmują wykonania całego przedmiotu zamówienia w danej części. Autobusy, jakie Wykonawca zaoferuje w danej części (zadaniu), muszą być jednakowej serii w zakresie autobusów jednoczłonowych i jednakowej serii w zakresie autobusów dwuczłonowych. Ponadto konstrukcja pojazdów oferowanych w danym zadaniu musi umożliwiać połączenie ich wszystkich w trakcji wielokrotnej.
Oferty można składać do dnia 7 lutego 2012 roku, godz. 12:30. Jedyne kryterium wyboru to cena. Szczegółowe wymagania techniczne szynobusów mozna znaleźć tutaj.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024