22 Flirty dla Go-Ahead
Stadler wyprodukujedla spółki Go-Ahead 22 elektryczne zespoły trakcyjne typu FLIRT przeznaczone doeksploatacji na sieci Allgäu w Badenii-Wirtembergii i Bawarii.
Umowa została podpisana podczas międzynarodowych targówtechniki transportowej Innotrans w Berlinie.
Spółka Go-Ahead po raz kolejny zwyciężyła wogólnoeuropejskim przetargu i będzie obsługiwać linię kolejową w siecielektrycznej Allgäu. Zamówione elektryczne zespoły trakcyjne zostanąwprowadzone do eksploatacji na trasie Monachium-Memmingen-Lindau od 12 grudnia2021 r. Go-Ahead będzie tym samym dysponować taborem 88 pojazdów FLIRT wróżnych konfiguracjach i z różnym wyposażeniem.
Czteroczłonowe pojazdy FLIRT dla Go-Ahead będą wyposażone wkomfortowe siedzenia ze stolikami do pracy oraz gniazda do ładowaniaprzenośnych urządzeń elektronicznych, a także w dodatkowe regały na bagaż,które stanowią uzupełnienie półek nad siedzeniami. Kamery umieszczone w suficiepojazdu umożliwią monitorowanie przedziału pasażerskiego przyczyniając się dopoprawy komfortu i bezpieczeństwa pasażerów. Kolorystyka pojazdu wewnątrz, jaki na zewnątrz, będzie utrzymana w typowym dla przewoźnika niebiesko-białymkolorze. Pojazdy o długości 74 metrów pomieszczą na pokładzie 395 podróżnych, wtym 200 pasażerów na miejscach siedzących w 2. i 16 w 1. klasie. Podobnie jakinne FLIRT-y pociągi będą posiadały dobrze doświetlone, przyjazne strefypasażerskie, a niskopodłogowa konstrukcja umożliwi swobodne przejście przezcały pojazd. Będą wyposażone w dwie toalety, w tym jedną przystosowaną dopotrzeb osób poruszających się na wózkach. W obszernych strefachwielofunkcyjnych zaplanowano miejsce na przewóz aż do 21 rowerów, dużych bagażyi wózków dziecięcych. Do dyspozycji będą także miejsca dla wózków inwalidzkichzgodnie z normą TSI PRM. Nowoczesny system informacji pasażerskiej orazpokładowe wyposażenie WLAN zapewnią pasażerom dostęp do aktualnych informacjina temat podróży. Pojazdy będą poruszały się z maksymalną prędkością 160 km/h.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„