Wulkan nie wulkan – pasażerem trzeba się zająć!
infoair
31.01.2013 16:47
Wulkan nie wulkan – pasażerem trzeba się zająć!
Bezpłatne zakwaterowanie, transport, napoje i posiłki – takie wytyczne dla linii lotniczych wydał Trybunał Sprawiedliwości. Wytyczne obowiązują gdy lot zostanie odwołany nawet z przyczyn niezależnych od przewoźnika.
Trybunał Sprawiedliwości wydał wyrok w odpowiedzi na skargę pasażerki, która pozwała linie Ryanair i zażądała odszkodowania za brak udzielenia pomocy kiedy jej lot został odwołany. Przyczyną zmiany w podróży był wybuch wulkanu Eyjafjallajoekull (kwiecień 2010 rok). Uzasadnieniem wyroku było stwierdzenie, że nawet zamknięcie przestrzeni powietrznej nie zwalnia linii lotniczych z obowiązku udzielenia pomocy pasażerom.
Więcej z Działu Kontrakty
Więcej z Działu Pasażer
Paczkomat InPost na lotnisku Chopina
24.08.2023
Lecisz do Barcelony? Uważaj na bagaż!
05.08.2023
W czerwcu więcej lotów z Lotniska Radom
05.06.2023