Wizz Air wprowadza nowe zasady. Na czas COVID-19 [FILM]
Myślicie o podróżowaniu na pokładzie węgierskich samolotów?Przeczytajcie, co się zmieni na ich pokładach po epidemii COVID-19.
-„Jak być może usłyszeliście w ciągu ostatnich kilku dni,wznawiamy działalność w kilku krajach, które powoli wychodzą z „lockdown” i wktórych przepisy na to zezwalają, takich jak Wielka Brytania i Austria – mówi JózsefVáradi, CEO Wizz Air. – W zeszłymtygodniu wdrożyliśmy również ulepszony protokół bezpieczeństwa i higieny, aby wjeszcze większym stopniu ułatwić podróż naszym pasażerom. Robimy wszystko, co wnaszej mocy, aby bezpiecznie i pod dobrą opieką dowieźć pasażerów do celupodróży.”
Maseczki obowiązkowe
Od teraz noszenie maseczek jest obecnie obowiązkowe napokładzie samolotów Wizz Air i to zarówno przez pasażerów, jak i przez załogę.Ma to na celu zapewnienie maksymalnej ochrony. Inny sprzęt ochronny, taki jakrękawice lub przyłbice, jest również zalecany i mile widziany.
Oprócz bezpłatnych chusteczek do dezynfekcji rozdawanychpasażerom podczas wchodzenia na pokład, każdego dnia firma dezynfekuje samoloty.Należy też pamiętać, że powietrze wewnątrz samolotów wchodzących w skład floty WizAir jest wielokrotnie wymieniane przez filtry cząsteczkowe powietrza (filtryHEPA), które usuwają 99,97% znajdujących się w powietrzu wirusów i bakterii.
Co na pokładzie?
-„Zwiększyliśmy limit płatności bezdotykowych do 25 euro, copozwoli bez obaw zjeść posiłek i zrobić zakupy na pokładzie. Ponieważ naszmagazyn pokładowy nie będzie przez pewien czas dostępny na pokładzie, zalecamypobranie najnowszego menu z aplikacji WIZZ przed rozpoczęciem podróży” –tłumaczy József Várad
Jeśli planujeszpodróż tego lata, ale nie masz pewności, czy ograniczenia na to pozwolą, WizzAIr zaleca zakup produktu WIZZ Flex podczas rezerwacji. Pozwoli to na zmianęlotu przez Internet przed podróżą bez konieczności uiszczania opłaty za zmianęlotu, a w przypadku zmiany zdania umożliwi również zwrot ceny biletu w formieśrodków WIZZ na konto WIZZ.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Na koniec wideo, który pokazuje poszczególne etapy naszejulepszonej obsługi klienta, mającej na celu ochronę pasażerów:
{https://www.youtube.com/watch?v=2mVFOEaDrxI}
„