Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Warszawa: Nagroda dla lotniska Okęcie

infoair
29.03.2011 13:44

Lotnisku Chopina przyznano statuetkę Superbrands, jako jednej z najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku. Podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Sheraton nagrodę w imieniu firmy odebrał Dyrektor Finansowy Michał Nowotny.

Lotnisko Chopina otrzymało tytuł „Business Superbrands”, który przyznawany jest przez Radę Marek. W skład Rady Marek wchodzą uznani eksperci i specjaliści w dziedzinie marketingu oraz Public Relations. Korzystając ze specjalnej aplikacji komputerowej, Rada poddała ocenie 1200 marek biznesowych. Każda marka oceniana była w skali od 1 do 20 punktów. Marki ze średnią powyżej 12 punktów otrzymały tytuł „Business Superbrands”.

„Superbrands jest dla nas bardzo ważnym i cennym wyróżnieniem, które potwierdza pozycję i znajomość znaku firmowego Lotniska Chopina. Cieszymy się, że nasza praca nad budowaniem wiarygodnej i wartościowej marki została doceniona’ – mówi Radosław Żuk Dyrektor Biura Public Relations 'Porty Lotnicze’.

The Superbrands Ltd. jest światową organizacją z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London, obecnie jest to międzynarodową organizacją, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Organizacja wydaje publikację, które często nazywane są 'Bibliami brandingu’, w których przedstawione są case studies marek, które otrzymały tytuł.