TransInfo Archiwum|Infoair|Przewoźnicy|Tarom każe swoich pracowników za opóźnienia odlotów samolotów
Tarom każe swoich pracowników za opóźnienia odlotów samolotów
infoair
06.01.2008 13:53
Tarom każe swoich pracowników za opóźnienia odlotów samolotów
Jak informuje rumuńska agencja Transindex – kierownictwo rumuńskich linii lotniczych Tarom wprowadziło bardzo ostre sankcje względem tych pracowników, z winy których w dniu 23 grudnia ponad dwieście pasażerów ugrzęzło na londyńskim porcie lotniczym Heathrow. Wtedy pasażerowie ponad 15 godzin czekali na na samolot Taromu do Bukaresztu.
Odwołano przedstawiciela Taromu w Londynie oraz zwolniono z funkcji tego pracownika, który w tym dniu kierował ruchem samolotów Tarom na bukareszteńskim lotnisku Henri Coandă -Otopeni. Przyczyną 15 godzinnego opóźnienia był opieszały załadunek prowiantu dla pasażerów przez służby kulinarne.
W związku z incydentem, Tarom utworzył nowe stanowisko: w każdym samolocie znajdzie się dodatkowy pracownik, kontrolujący, czy przed odlotem wszystko odbywa się przepisowo. Odtąd również pasażerowie linii krajowych otrzymają odszkodowanie, jeżeli samolot będzie opóźniony z winy przewoźnika.
Więcej z Działu Kontrakty
Więcej z Działu Pasażer
Paczkomat InPost na lotnisku Chopina
24.08.2023
Lecisz do Barcelony? Uważaj na bagaż!
05.08.2023
W czerwcu więcej lotów z Lotniska Radom
05.06.2023