Singapore Airlines: Ścisła współpraca z Tourism Australia
Znaczenie ścisłej współpracy z branżą lotniczą dla rozwoju turystyki w Australii potwierdza nowa umowa handlowa zawarta przez linie lotnicze Singapore Airlines z organizacją rządową Tourism Australia.
W ramach trzyletniej umowy, która wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2011 r., Singapore Airlines i Tourism Australia będą wspólnie finansować szereg działań promujących turystykę i mających na celu przyciągnięcie jak największej liczby zagranicznych turystów do Australii. Nowa umowa rozszerza ponad dwudziestoletnią współpracę pomiędzy Singapore Airlines i krajową agencją promocji turystyki.
Mak Swee Wah, wiceprezes ds. handlowych w Singapore Airlines, stwierdził, że zacieśnienie strategicznej współpracy z Tourism Australia dowodzi długoletniego przywiązania firmy do rynku australijskiego i jej wkładu w rozwój branży turystycznej.
„Zdajemy sobie sprawę z dużych możliwości, jakie stwarza dla Australii kampania promocyjna na rynkach wschodzących, takich jak Chiny, Indie czy Indonezja, jak i rozwiniętych, takich jak Singapur, Niemcy i Francja. Singapore Airlines zainwestuje blisko 1 mln AUD w ramach partnerstwa na rzecz promocji Australii”, mówi Mak Swee Wah.
„Wprawdzie już teraz czerpiemy korzyści z naszej rozległej sieci połączeń i wieloletniej obecności na tych rynkach, ale wykorzystując potencjał marketingowy agencji Tourism Australia, linie Singapore Airlines będą mogły zaoferować podróżnym jeszcze atrakcyjniejsze oferty”.
Mak Swee Wah dodaje: „Nasze linie przewożą turystów do Australii od 1967 roku, a ponieważ Singapore Airlines należy do najczęściej nagradzanych linii lotniczych na świecie, mamy wyjątkową szansę, by zachować pozycję dominującego przewoźnika oferującego transport do głównych miast australijskich”.
Andrew McEvoy, dyrektor zarządzający Tourism Australia, powiedział, że Singapore Airlines jest kluczowym partnerem agencji w przywożeniu zagranicznych turystów do Australii i pomoże branży osiągnąć długoterminowe cele, takie jak podwojenie wydatków turystycznych z 70 mld AUD do 140 mld AUD do 2020 roku.
„Singapore Airlines jest drugim co do wielkości międzynarodowym przewoźnikiem w Australii i ma ogromny udział w transporcie turystów do naszych największych miast z kluczowych rynków w Europie i Azji. Linia jest partnerem agencji Tourism Australia od wielu lat i konsekwentnie pracowaliśmy razem nad promowaniem Australii poprzez wspólne kampanie i inne działania marketingowe”, mówi Andrew McEvoy.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„Globalna kampania marki There’s nothing like Australia (Nie ma to jak Australia) okazała się dużym sukcesem w całej Azji, a wiele z naszych działań zrealizowaliśmy we współpracy z Singapore Airlines.”
„W następnej dekadzie podobne partnerstwa będą kluczowe w realizacji naszych celów w zakresie rozwoju i przyciągania zagranicznych turystów do Australii”, dodaje McEvoy.
Najważniejsze rynki ujęte w umowie to: Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Indonezja, Japonia, Wielka Brytania i Wietnam, a także Singapur.
W ostatnich latach Singapur stał się dla Australii jednym z najważniejszych rynków turystyki przyjazdowej. Teraz Singapur znajduje się na szóstym miejscu pod względem liczby turystów przylatujących do Australii, która w 2010 roku po raz pierwszy przekroczyła 300 000.
„Wyraźny wzrost liczby turystów z Singapuru nie byłby możliwy bez wsparcia ze strony linii Singapore Airlines, które przez długi czas aktywnie wspierały ten rynek w celu zapewnienia stałej jakości usług i zbudowania zaufania wśród branży turystycznej i konsumentów”, podsumowuje McEvoy.
W 2010 roku liczba turystów z Singapuru wyniosła 308 030, co stanowi wzrost o 8% w stosunku do roku poprzedniego. Singapurscy turyści w ciągu roku wydali w Australii 1,2 mld AUD, co oznacza 12% wzrost w porównaniu do 2009 roku. Organizacja Tourism Australia uważa, że rynek ma potencjał wzrostu od 2,3 mld AUD do 2,8 mld AUD łącznych wydatków turystycznych w roku 2020.