SAS: Wprowadzenie aplikacji mobilnej

infoair
26.04.2013 13:49

Skandynawskie Linie Lotnicze SAS wprowadzają nową aplikację. Za pomocą smartfonu lub tabletu będziemy mogli rezerwować bilety na wszystkie trasy przewoźnika.

Od wprowadzenia (9 kwietnia) aplikację SAS pobrano już prawie 100 000 razy i zajmuje ona pierwsze miejsce pod względem ilości pobrań wśród darmowych aplikacji w Szwecji, Danii i Norwegii.

„Z ogromną satysfakcją odbieramy pozytywne opinie na temat naszej aplikacji. Do tej pory pobrano ją już prawie sto tysięcy razy i została bardzo wysoko oceniona przez naszych klientów, co nas niezmiernie cieszy”, mówi Christina Ericsson, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży internetowej w SAS.

Aplikacja pozwala użytkownikom rezerwować bilety i płacić za nie w trzech prostych krokach. Płatność akceptowana jest w Euro lub Koronach duńskich, norweskich lub szwedzkich.
Ponadto klienci mogą z łatwością: dokonać odprawy i wybrać miejsce w samolocie, otrzymać mobilną kartę pokładową, sprawdzić status zarezerwowanych lotów, dokonać całej płatności lub jej części za pomocą punktów EuroBonus, wejść na konto EuroBonus, zmienić rezerwację lotu sprawdzić ostatnio opublikowane w mediach społecznościowych informacje i propozycje dotyczące podróży, zapoznać się z informacjami na temat praw pasażera.

Do aplikacji mają dostęp uczestnicy programu EuroBonus, których jest aktualnie ponad trzy miliony. Umożliwia ona także osobom, które w nim jeszcze nie uczestniczą, złożenie wniosku o członkostwo.

Aplikacja jest dostępna zarówno na iPhone’a jak i urządzenia z systemem Android w większości krajów, do których lata SAS, i można ją bezpłatnie pobrać z App Store lub Google Play.