Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Oszczędność czasu z nowymi rozwiązaniami British Airways

infoair
30.11.2011 14:55

British Airways od lat dba o wysoką jakość oferowanych usług. Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom Klientów w dynamicznie zmieniającym się świecie –przewoźnik stawia na nowoczesne narzędzia online.

– Każdego dnia tysiące ludzi decyduje się na skorzystanie z oferty British Airways. Idąc z duchem technologii, British Airways rozszerza ofertę obsługi Klienta o nowe narzędzia. Stworzone zostały one z myślą o pasażerach, szukających niestandardowych rozwiązań pozwalających na oszczędność czasu i wydatków.

Rezerwacja online jest powszechnie dostępną usługą, oferowaną przez niemal wszystkie linie lotnicze. Jednak British Airways poza podstawową wyszukiwarką połączeń proponuje narzędzie kompleksowo zarządzające rezerwacją. Jedno kliknięcie pozwala pasażerowi na dostęp do listy ściśle wyselekcjonowanych hoteli, wypożyczalni samochodów oraz propozycji spędzenia wolnego czasu. Dzięki rozbudowanym narzędziom rezerwacji online, również budżet podróży zostaje pod ścisłą kontrolą konsumenta. Stworzony w tym celu BA Tripseeker, pozwala na automatycze śledzenie sumy kosztów z jednoczesnym porównaniem do bieżącego kalendarza cen British Airways.

Przyjazna i łatwa w obsłudze strona pozwala na w pełni samodzielne zarządzanie rezerwacją. Poza podstawą ofertą kupna biletu, wyboru miejsca, klasy podróży czy zmiany rezerwacji, pasażer może decydować o swoich preferencjach dietetycznych czy przeciwwskazania zdrowotnych. Również limity bagażowe moga być na bieżąco aktualizowane i zmieniane.

Oferta obsługi online została wzbogacona o wyjątkowo praktyczne narzędzie – BA Tripseeker (http://www.britishairways.com/travel/tripseeker/public/en_tg). Umożliwia ono szybkie wyszukanie połączenia przy użyciu Google Maps. Już w kilka sekund, uwzględniając cel podróży, preferowane miejsce oraz okres, BA Tripseeker wskazuje miejsca odpowiadające kryteriom podróżującego.Dbając o najwyższy standard obsługi i spełnianie oczekiwań podróżnych, każda lokalizacja czy rekomendowany hotel podlegają ocenie i recenzji. Opcja Favourite route list pozwala na stworzenie spersonalizowanej listy ulubionych tras oraz podzielenia się nią z rodziną lub przyjaciółmi za pośrednictwem poczty email czy portali Facebook oraz Twitter.

Podążając za nowoczesnym klientem, British Airways udostępniło zarządzanie podróżą za pomocą powszechnie używanych urządzeń jak: iPhone, BlackBerry. Aplikacja BA on your mobile, dostosowana jest do systemów Android i Windows 7, pozwola ściągnąć na telefon komórkowy dokumenty niezbędne podczas podróży lotniczych, m.in.: mobilną kartę pokładową.

Dzięki ofercie usług online oraz mobilnym rozwiązaniom, pasażer na każdym lotnisku ma możliwosć samodzielnej odprawy jak również wydrukownia dokumentacji bagażowej. Dodatkowo, zastosowanie innowacyjnych urządzeń sprawia, że transfer pomiędzy terminalami przebiega znacznie sprawniej. „Wprowadzenie innowacyjnej procedury odpraw na lotnisku Gatwick, przyczyniło się do uproszczenia oraz przyśpieszenia odpraw pasażerkich. Zainteresowanie Klientów potwierdza wzrost sprzedarzy usług online o ponad 75%. Poza konsymentami, starania British Airways doceniło Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) nagradzająć naszą firmę prestiżową nagrodą ‘Gold Award’w ramach Fast Travel Initiative.”–mówi Anna Ingham-Grant, British Airaways Commercial Manager Europy Środkowo-Wschodniej.

Polscy pasażerowie mają możliwość skorzystania z innowacyjnej usługi na lotnisku w Gatwick, przy lotach transatlantyckich.

Linia lotnicza British Airways jako jedna z pierwszych wprowadza innowacyjne rozwiązania on-line. Spełniając oczekiwania Klientów sprawia, że podróże z British Airways to nie tylko pewność niezmiennej jakości usług, ale również nowoczesnych rozwiązań stworzonych z myślą o Klientach.

W ciągu najbliższych 5 lat British Airways planuje inwestycję ponad 5mln funtów w nowe samoloty, wyposażenie kabin, eleganckie poczekalnie oraz nowe technologie. Wszystko dla większej wygody Klientów, zarówno w powietrzu jak i na ziemi. Flota British Airways składa się z 245 samolotów obsługujących 150 tras na 6 kontynentach, a w ramach grupy Oneworld aż 645 miast w 139 krajach. British Airways działa również w ramach Airline International Group w ścisłej współpracy z liniami Iberia.