Nowa odsłona lot.com

infoair
09.01.2012 10:58

Polskie Linie Lotnicze LOT zmieniły szatę graficzną oraz wprowadziły nowe rozwiązania, które ułatwią korzystanie Pasażerom ze strony internetowej lot.com. Nowa odsłona strony internetowej polskiego przewoźnika pojawiła się w miniony weekend.

Strona lot.com oprócz zmiany wizualnej na nowocześniejszą, będzie miała również czytelniejszy i przejrzystszy układ informacji. Selekcja najważniejszych informacji dla podróżnych oraz odpowiednie ich umieszczenie na stronie zostały wprowadzone zgodnie z tzw.: „web usability”(użyteczność serwisów internetowych) które mają ułatwić poruszanie się użytkowników po serwisie LOT-u.

Wprowadzone rozwiązania są zresztą wynikiem badań opinii i sugestii Pasażerów, którzy wskazali udogodnienia pomocne dla nich przy korzystaniu z lot.com i systemu rezerwacyjnego linii. Pod tym kątem stworzono właśnie zakładkę „Leć”w której zawarte są wszystkie kompletne informacje oraz warunki podróży, zwłaszcza tych wymagających specjalnej asysty m.in. dla osób niepełnosprawnych, lotu z dziećmi czy przewozu zwierząt.

Duży nacisk przy projektowaniu nowej odsłony lot.com położono na wyeksponowanie standardów obsługi i zalet produktu na pokładach samolotów LOT-u. W zakładce zatytułowanej „Lataj z LOT-em”umieszczono szereg informacji wraz z ilustracjami opisujących m.in. menu na pokładach samolotów, flotę, personel pokładowy czy serwis podczas rejsów. Wkrótce pojawi się także nowa, specjalna zakładka poświęcona magazynowi pokładowemu „Kalejdoscope”, w której umieszczone będzie m.in. internetowe wydanie bieżącej i drukowanej wersji magazynu.

Strona internetowa to obecnie wizytówka każdej z firm, dlatego LOT z myślą o unowocześnianiu swojego wizerunku oraz stałemu podwyższaniu standardów obsługi Pasażerów przedstawia nową odsłonę lot.com – mówi Marcin Pawluk, Dyrektor E-Commerce w PLL LOT S.A. Podczas prac nad ulepszoną wersją wzięliśmy oczywiście pod uwagę opinię naszych podróżnych, którzy korzystają z serwisu i wiedzą jakie rozwiązania sprawią, aby lot.com był bardziej czytelny oraz wygodniejszy w użyciu. Zostaje mi tylko zachęcić i powiedzieć wszystkim „Kliknij na lot.com”–dodaje Marcin Pawluk.

Wśród nowych rozwiązań na lot.com warto wspomnieć o zakładce, w której zostały zawarte dokładne informacje dotyczące możliwości odprawy czy to przez Internet, Call Center czy poprzez Web kiosk na lotniskach w Europie i na świecie.

Nowa odsłona strony LOT-u została zaprojektowana przez agencję 180heartbeats we współpracy z firmą Comarch. Zmiany zostały wprowadzone w sobotę 6 stycznia br., specjalnie nad ranem czyli w momencie gdy badania wykazały najmniejszą aktywność użytkowników w sieci oraz gdy prace znacznie nie utrudniły korzystania z serwisu.

W najbliższym czasie będą nadal prowadzone działania, które mają ustabilizować i uzupełnić nową ulepszoną wersję strony internetowej LOT-u, dlatego mogą zdarzyć się trudności w korzystaniu z serwisu.