Nie ma lotniska a jest logo

infoair
23.08.2011 12:50

Port Lotniczy Warszawa/Modlin przedstawia swoje logo. Autorem logo jest agencja reklamowa Salt and Pepper Brand Design. Kreacja logo to nowoczesne i świeże spojrzenie, będące synergią unikalności folklorystycznej i geograficznej regionu z prostotą, niosącą ze sobą szczere emocje.

Nowa kreacja logo nawiązuje do kolorystyki folkloru Mazowsza, położenia geograficznego lotniska i emocji jakie wiążą się z podróżowaniem. Koncepcja obrazuje niezwykle charakterystyczny układ dwóch rzek (Wisły i Narwi) łączących się ze sobą w pobliżu lotniska. Świeża zielona kolorystyka odwołuje się do malowniczych pejzaży wokół Modlina, a różowy element z samolotem symbolizuje lotnisko jako nowoczesne i przyjazne miejsce. Wszystko to ujęte jest w kształt kuli, która nasuwa skojarzenia z kula ziemską mówiąc o podróżowaniu i bliskości lotniska z resztą świata.

– „Logo to połączenie oryginalnej kolorystyki wpisanej w unikatowość naszego regionu i folkloru z odwołaniem się do dziedzictwa naturalnego i naszego nowoczesnego spojrzenia na biznes. Te właśnie składowe kreślą radosny i przyjazny obraz lotniska – naszego lotniska.’ – komentuje Piotr Okienczyc, Prezes Zarządu Spółki zarządzającej Portem Lotniczym w Modlinie. – „Lekka, żywa i przyjemna forma logo to zapowiedź naszej strategii wobec otoczenia, w którym będziemy prowadzić działalność biznesową. Chcemy być jak najbliżej naszych Pracowników, Pasażerów i Partnerów handlowych, podkreślając emocjonalność związaną z lotniskiem samym w sobie, jakim jest początek podróży, podróżowanie i powrót do domu.’- dodaje Prezes.

– „Dzięki naszej wytężonej pracy, w bardzo krótkim czasie, udało nam się stworzyć nowoczesne logo, które opiera się na pozytywnych emocjach, oddaje wyjątkowy charakter naszego lotniska i jednocześnie identyfikuje symbolikę lotniskową. Przekaz logo, wyraża to co istotne dla naszych działań, zmierzających do stworzenia lotniska przyjaznego dla pasażerów, pracujących tu osób i otoczenia. Mamy nadzieję, że to logo szybko zyska sobie akceptację i sympatię klientów, jednocześnie nastawiając ich pozytywnie do podróżowania.’ – uważa Marcin Danił, Wiceprezes Zarządu.

Logo posłuży jako baza do dalszych działań wizerunkowych, promocyjnych i komunikacyjnych.