Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Modlin: Ponad 600 tys. pasażerów od początku roku

infoair
30.05.2014 13:12

Lotnisko w Modlinie pod Warszawą od początku tego roku do dzisiaj obsłużyło już ponad 600 tys. pasażerów.

Nie tylko ruch lotniczy w Modlinie się rozwija, ale również samo lotnisko. W terminalu powstają nowe punkty usługowe i handlowe. W ostatnim czasie uruchomione zostały:
– biuro podróży VIVAGO – na antresoli w terminalu uruchomione zostało Biuro Podróży VIVAGO. Oferuje wczasy, wycieczki, bilety lotnicze, możliwość odprawy oraz ubezpieczenia. 

– usługi pocztowe IN POST – w terminalu, niedaleko stanowisk check-in, otwarty został Punkt Obsługi Klienta INPOST FINANSE. Oferowane usługi pocztowe i finansowe to: przekazy pieniężne krajowe i zagraniczne (Western Union), opłaty za rachunki, przelewy, XERO, wydruki on-line, usługi internetowe on-line, usługi telefoniczne (połączenia krajowe i zagraniczne).

– stoisko z biżuterią – W terminalu pojawiło się nowe stoisko z biżuterią. Produkty dostępne w LY Jewellery to wyroby jubilerskie renomowanych producentów na każdą kieszeń. W ofercie dostępna biżuteria ze srebra i złota, wyroby z bursztynu, zegarki, akcesoria oraz designerskie upominki regionalne. 

– maszyna do foliowania bagażu – zlokalizowana przy wejściu do terminalu w strefie odlotów. Koszt zabezpieczenia bagażu folią wyniesie 30 PLN.

– 4 nowe automaty – 3 w strefie odlotów i 1 w strefie przylotów – ze zdrowymi przekąskami, napojami i sokami oraz produktami żywieniowymi i akcesoriami dla dzieci: dania w słoiczkach, smoczki, pieluszki, chusteczki itp. oraz 1 automat z woreczkami foliowymi do kontroli płynów (przy
stanowiskach kontroli kart pokładowych).