Lufthansa rozszerza ofertę Elektronicznej Usługi Bagażowej
Pod hasłem”Flying. Reimagined? Lufthansa zapewnia swoim pasażerom coraz bardziejdostosowane do indywidualnych potrzeb produkty i oferty usług w trakcie całejpodróży.
Przewoźnik udoskonala też swoją ofertę Elektronicznej UsługiBagażowej. Pasażerowie mogą skorzystać z linku na swoich mobilnych kartachpokładowych w aplikacji Lufthansy aby śledzić, gdzie aktualnie znajduje się ichbagaż. Po przybyciu do portu docelowego, aplikacja informuje pasażerów oszczegółach dot. taśmy bagażowej oraz (od czerwca) o dokładnym czasiedostarczenia bagażu. W ten sposób można wykorzystać cały okres oczekiwania naposiłek w poczekalni lub zakupy na lotnisku. Ta usługa będzie początkowodostępna we Frankfurcie, Monachium, Stuttgarcie i Mediolanie, a następnie stopnioworozszerzana na inne porty. Jeżeli w wyjątkowych przypadkach bagaż nie przylecitym samym rejsem, pasażer otrzyma powiadomienie, będzie móc w szybki i łatwysposób wysłać zgłoszenie poprzez formularz w aplikacji Lufthansy. Oczekiwanieprzy taśmie bagażowej oraz przejście do Punktu Rzeczy Znalezionych staną sięniepotrzebne, ponieważ bagaż z łatwością przyjedzie bezpośrednio do domu lub doaktualnego miejsca pobytu.
Kolejną nowością w obsłudze bagażowej jest współpracaLufthansy z firmą RIMOWA. Elektroniczna Etykieta RIMOWA jest pierwszym cyfrowymi w pełni zintegrowanym mobilnym rozwiązaniem. Sprawia, że podróżowanie zbagażem staje się szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze. Podczas gdydzisiejsze walizki i torby podróżne muszą być sprawdzane ręcznie oraz posiadać?papierową etykietę?, z Elektroniczną Etykietą RIMOWA pasażerowie Lufthansybędą mogli nadać za pomocą aplikacji swój bagaż z domu oraz w trakcie podróż.Jednym kliknięciem będą mogli przesłać dane ze swojej elektronicznej kartypokładowej na swoim smartfonie do ich bagażu wyposażonego w ElektronicznąEtykietkę RIMOWA poprzez Bluetooth. Informacje dotyczące bagażu wyświetlą sięnatychmiast na module informacyjnym zintegrowanym z walizką. Bagaż nadany w tensposób wystarczy tylko położyć na taśmie przy stanowiskach Lufthansa BaggageDrop Off. Informacje dotyczące bagażu mają taki sam rozmiar i kształt jakdzisiejsze etykiety papierowe. Najważniejsza informacja jest zabezpieczona odwilgoci, ciepła, zimna, opadów oraz wstrząsów i nie można jej oderwać. Poudanych testach przeprowadzanych od jesieni ubiegłego roku, wdrożenie rozpoczniesię 14 marca 2016 roku.
Równolegle, Lufthansa wprowadza samodzielnie drukowaneetykiety bagażowe w ramach współpracy z Komisją Europejską. Pasażerowie rejsóww granicach Unii Europejskiej mogą wydrukować w domu własne etykiety bagażowena zwykłym papierze i umieścić je w przezroczystej okładce przymocowanej dowalizki. Obsługa bagażu na lotnisku przebiega szybko i wygodnie przy automatachSelf Bag ? Drop oraz w punktach odprawy bagażowej.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„