Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lufthansa odprawi cię automatycznie. 23 godziny przed lotem

infoair
29.01.2018 16:05

Pasażerowie podróżujący Lufthansą będą mogli rozpocząć podróż znacznie bardziej zrelaksowani – od teraz będą korzystać z automatycznej odprawy na wszystkie rejsy w Niemczech i po Europie.

Karta pokładowa na rejsy zarezerwowane do 24 godzin przed odlotem zostanie automatycznie wysłana do pasażera na 23 godziny przed startem podróży, bez konieczności ręcznej odprawy. Oszczędzi to czas i ułatwi przygotowania do podróży. Aby skorzystać z tej nowej usługi, klienci Lufthansy będą musieli jedynie zostawić swoje dane osobowe na koncie Miles & More lub Lufthansa iD.

Strefa Schengen

Usługa ta jest oferowała na rejsy w obrębie strefy Schengen, a także na podróż autobusem lub pociągiem Lufthansa Express Rail and Bus. Automatyczna odprawa nie jest możliwa, gdy podróż obejmuje odcinki poza strefą Schengen – w takich przypadkach pasażerowie będą musieli odprawić się ręcznie. Każdy, kto nie chce już korzystać z usługi, może dezaktywować opcję w dowolnym momencie na swoim profilu Klienta. Klienci bez profilu Lufthansa iD lub Miles & More mogą zarejestrować się w celu skorzystania z automatycznej odprawy poprzez link w potwierdzeniu rezerwacji. Usługa będzie wtedy ważna tylko dla tego konkretnego lotu.

W ubiegłym roku Lufthansa otrzymała nagrodę „IATA Fast Travel Platinum Award” za szeroki zakres możliwości samoobsługowych. IATA nagradza nią linie lotnicze, które oferują co najmniej 80% usług w zakresie odprawy, przyjęcia na pokład lub nadania bagażu w opcji samoobsługowej.

Spersonalizowana podróż

Lufthansa iD jest kluczem do spersonalizowanych podróży. Po szybkim i prostym procesie rejestracji, podróżujący mogą zalogować się na laptopie, tablecie lub smart fonie za pomocą swojego adres e-mail. Następnie mają oni możliwość zapisywania danych osobowych i preferencji (np. preferowanego miejsca, posiłku czy lotniska) w swoim profilu i ich zmiany w dowolnym momencie. Przyspiesza to proces rezerwacji, ponieważ przechowywane informacje, takie jak imię i nazwisko, dane kontaktowa lub dane dotyczące płatności są automatycznie wypełnianie podczas rezerwacji rejsu.