Lufthansa: Nowa Klasa Biznes w całej flocie międzykontynentalnej

infoair
19.09.2015 10:08

Goście wszystkich rejsów długodystansowych Lufthansy mogąsię cieszyć najnowszą kabiną we wszystkich klasach. Przewoźnik ukończyłnajbardziej rozbudowany program modernizacji kabin w historii firmy. Od tejchwili zaplanowane w rozkładzie połączenia są obsługiwane wyłącznie przezmaszyny z nowymi wnętrzami. 106 maszyn międzykontynentalnych Lufthansy jestwyposażonych w nową kabinę i fotele Klasy Biznes i Klasy Ekonomicznej. W 76maszynach zainstalowana jest także nowa Klasa Pierwsza.

Od 2011 roku Lufthansa inwestowała średnio około milion eurodziennie w modernizację kabin. Łączna wartość tej inwestycji wyniosła ok. 1,5mld euro. Podczas tego unikalnego programu odświeżenia wnętrz flotymiędzykontynentalnej, Lufthansa Technik wymieniła, zmodyfikowała lubzainstalowała ok. 39000 foteli: 600 w Klasie Pierwszej, 7000 w Klasie Biznes iponad 27600 w Klasie Ekonomicznej. W nowej Klasie Ekonomicznej Premium, którajuż jest bestsellerem, trwa instalacja 3600 foteli we flociemiędzykontynentalnej. Montaż nowej kabiny w całej flocie dalekiego zasięgu zakończysię jesienią tego roku.

Oprócz nowych foteli, ulepszeniu uległ również pokładowysystem rozrywki ? zainstalowano nowe monitory oraz rozbudowano ofertę audio iwideo.

Modernizacja dotyczy także rozwoju FlyNet®, który jest odniedawna dostępny na wszystkich trasach międzykontynentalnych. Bezprzewodowyszerokopasmowy Internet umożliwia pasażerom pozostanie online podczas podróży.Dodatkowo ? maszyn długodystansowych jest już wyposażonych w bezpośredni dostępdo sieci komórkowej, co umożliwia przesyłanie smsów i synchronizację informacjina urządzeniach mobilnych.

Nowa Klasa Biznes, która spotkała się z entuzjastycznymprzyjęciem pasażerów, została wzbogacona o bardziej przyjemne i wygodniejszemateriały. Dzięki jednemu guzikowi, fotel może się rozłożyć to pozycji w pełnileżącej o długości 198 cm. Przestronne wnętrza zapewnią intymność pasażerom.Dodatkowo od sierpnia nowy serwis restauracyjny jest dostępny na połączeniachwykonywanych na Airbusie A380 na trasach do krajów Zatoki Perskiej i Azji.Doświadczenie kulinarne na pokładzie odpowiada jakości najlepszych restauracji.Stolik jest nakrywany indywidualnie przez obsługę pokładową, a dania i napojesą serwowane bezpośrednio z kuchni.

Dla Lufthansy nowy, najwyższy standard komfortu pasażerówjest ważnym krokiem w stronę uzyskania tytułu pierwszej pięciogwiazdkowejzachodniej linii lotniczej. Oferta Lufthansy już spotkała się z bardzo dobrymiopiniami pasażerów, co potwierdziły badania konsumenckie rankingu Skytraxprzeprowadzone w 2015 roku. W największym sondażu branży lotniczej Lufthansaotrzymała nagrody w trzech kategoriach: ?Najlepsza linia transatlantycka,”Najlepszy na świecie salonik Klasy Pierwszej” i „Najlepszalinia w Europie Zachodniej”.

Podczas procesu modernizacji, Lufthansa Technik uzyskałaponad 300 000 akceptacji oficjalnych dokumentów i przetransportowała ponad 2400 kontenerów o długości 40 stóp każdy (12192 metry), wypełnionych materiałami z ośmiu różnych zakładów produkcyjnych.

Prace modernizacyjne pochłonęły ponad 1,4 mln godzin.