Lufthansa: Lepsza obsługa i komfort podróży
Nowa Klasa Pierwsza Lufthansy została bardzo dobrze przyjęta na całym świecie.
W ciągu pierwszych kilku miesięcy od jej wprowadzenia, Lufthansa otrzymała nie tylko świetne opinie od kluczowych klientów, ale również ważne nagrody. Klasa Pierwsza Lufthansy i jej poziom obsługi otrzymała 5 gwiazdek w rankingu Skytrax, a American Academy of Hospitality Sciences (AAHS) przyznała Lufthansie nagrodę 5 Star Diamond Award. Te wyróżnienia potwierdzają, iż podróż Lufthansą stanowi wyjątkowe, ekskluzywne doświadczenie, charakteryzujące się komfortem oraz indywidualną, perfekcyjną obsługą.
„Na 2014 rok wyznaczyliśmy sobie kilka celów –to będzie największa inicjatywa Lufthansy w ostatnich latach w zakresie zmian w obszarze serwisu. Oprócz trwającej instalacji najnowszych kabin we wszystkich klasach naszej floty, chcemy jeszcze bardziej poprawić poziom oferowanych udogodnień, zapewniając pasażerom najlepszą obsługę.”–powiedział podczas targów ITB w Berlinie Jens Bischof, członek zarządu Lufthansa German Airlines odpowiedzialny za sprzedaż, produkt i marketing.
Klasa Biznes z bardziej spersonalizowaną obsługą restauracyjną
W 2014 roku kluczowe zmiany będą dotyczyć zwłaszcza Klasy Biznes. Jeszcze bardziej indywidualny i spersonalizowany serwis sprawi, iż pasażerowie poczują się bardziej rozpieszczani niż dotychczas. Podczas rejsów na trasach międzykontynentalnych wprowadzony zostanie specjalny serwis, który pozwoli pasażerom poczuć się jak w najlepszej restauracji. Nowe udogodnienia będą testowane tego lata i do końca 2015 zostaną wprowadzone na wszystkich trasach międzykontynentalnych. Proces wyposażenia floty międzykontynentalnej w nową Klasę Biznes zakończy się do końca lata 2015 roku. Obecnie w 106 maszynach szerokokadłubowych trwa instalacja 7 000 foteli rozkładających się do pozycji poziomej.
Od początku sierpnia 2014 roku pasażerowie Klasy Biznes będą mogli na pokładzie samolotu korzystać z najwyższej jakości podstawowych akcesoriów. Nowe zestawy opracowane przez firmę Samsonite, będą zawierać wysokiej jakości kosmetyki greckiej marki Korres. Ich receptury oparte są wyłącznie na aktywnych składnikach roślinnych najwyższej jakości –Korres wywodzi się z najstarszej homeopatycznej apteki w Atenach.
Nowa Klasa Ekonomiczna Premium oznacza lepszy wybór i komfort
W nowej Klasie Ekonomicznej Premium Lufthansa zaprojektowała wysokiej jakości fotele zapewniające o wiele lepszy komfort i aż do 50% więcej miejsca. Posiłki o podwyższonym standardzie będą także serwowane na zastawie porcelanowej. Pasażerowie Klasy Ekonomicznej Premium będą mogli również wziąć na pokład drugą sztukę bagażu bez dodatkowej opłaty. Bilety będą dostępne w sprzedaży od maja, a rejsy zaplanowane są na październik. Pierwszą maszyną obsługującą nową klasę będzie Boeing 747-8. Całkowite wdrożenie Klasy Ekonomicznej Premium powinno zakończyć się do końca 2015 roku –do tego czasu we flocie międzykontynentalnej zainstalowanych będzie 3 600 nowych foteli.
Szybsza odprawa dla pasażerów Premium i statusowych – większa różnorodność w salonikach
Od tego lata, członkowie HON Circle, Senatorowie, a także pasażerowie Klasy Pierwszej
i Biznes, będą mieć zawsze dostęp do stanowisk szybkiej odprawy na wszystkich trasach międzykontynentalnych i do wybranych destynacji europejskich. Pasażerowie Premium zawsze będą przechodzić szybciej przez kontrolę bezpieczeństwa.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Pod koniec tego kwartału, Lufthansa zapewni odwiedzającym saloniki wyższą jakość i bardziej zróżnicowane menu. Wśród nowych dań i napojów znajdą się świeże i zdrowe posiłki oraz liczne wegetariańskie dania. Także menu śniadaniowe będzie rozszerzone o produkty takie jak np. kanapki –które będą dostępne w godzinach szczytu aby bufet był mniej zatłoczony. Posiłki będą teraz lepiej opisane, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom potrzeb alergików i gości z nietolerancją pokarmową.
System rozrywki pokładowej najwyższej jakości na rejsach międzykontynentalnych
Od 1 kwietnia 2014 r., pasażerowie w każdej klasie będą mogli korzystać z nowoczesnego, jeszcze lepszego systemu rozrywki pokładowej. Dwukrotnie wzrośnie liczba filmów, pośród których znajdą się nie tylko najnowsze kinowe hity, ale także popularne klasyki ostatnich lat. Ponad 100 filmów w ośmiu językach, większy wybór filmów regionalnych dla pasażerów z krajów arabskich oraz z Indii, Chin i Japonii – to tylko niektóre z zalet nowego systemu rozrywki.
Lufthansa zapewnia teraz wybór ponad 200 programów telewizyjnych, oferując najbardziej ekscytujące filmy dokumentalne i seriale. Wzbogacona kolekcja muzyki składa się z ponad 300 płyt CD i zgodnie z prośbami pasażerów zawiera największe przeboje pop/rock oraz muzykę klasyczną.
Trasy średniego zasięgu z nową ofertą łączności i rozrywki
Lufthansa wkrótce zaoferuje swoim gościom na trasach średniego zasięgu szeroką gamę filmów, seriali, muzyki, gier i informacji. Produkty z Lufthansa WorldShop można również zamówić za pośrednictwem bezpłatnego portalu od momentu wejścia na pokład, z dostawą do domu. Typowe destynacje w sieci połączeń Lufthansy dla nowej oferty obejmują m.in. Wspólnotę Niepodległych Państw, Bliski Wschód i Afrykę Północną. Aby skorzystać z usługi, wystarczy jedynie połączyć się z serwerem przez WiFi, za pomocą własnego laptopa, tabletu, czy smartfona. Już podczas okresu testowego, wiosną bieżącego roku, nowa oferta rozrywkowa przewoźnika spotkała się z pełnym uznaniem pasażerów. Wraz z rozpoczęciem letniego rozkładu połączeń, nowy system rozrywki od Lufthansa Systems wraz z BoardConnect będzie dostępny na pokładach 20 nowych Airbusów A321.