Lufthansa: Laureat World Travel Awards 2011

infoair
05.09.2011 16:59

Lufthansa po raz kolejny zdobyła tytuł Europe´s Leading Airline przyznawany przez niezależny gremium ponad 213 tys. ekspertów z branży turystycznej. Kryteria oceny uwzględniają wszelkie aspekty prowadzonej działalności, w tym ogólne wyniki, prace nad rozwojem oferty produktowej, innowacyjność, kreatywność oraz poziom satysfakcji klienta.

„Ostatnie 12 miesięcy były jednym z najbardziej niespokojnych okresów w branży turystycznej, jednak Lufthansa pozostała wyróżniającą się marką podnosząc dochody, utrzymując wzorową obsługę klienta oraz zwiększając swój udział w rynku, podczas gdy konkurencja nie zawsze prezentowała jednolitość w działaniu. Dlatego to właśnie Lufthansa otrzymała tytuł Europe’s Leading Airline”- mówi Manon Han, Dyrektor Wykonawczy World Travel Awards.

Nagroda ta odzwierciedla międzynarodowy profil Lufthansy obsługującej 110 portów lotniczych w 37 państwach Europy. „Cieszymy się, że europejscy eksperci z branży turystycznej ponownie uznali wysoką jakość obsługi oferowaną przez Lufthansę za bezkonkurencyjną w swojej kategorii”- powiedział Bart Buyse, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce. „Stale rozszerzamy ofertę produktów i usług oferowanym naszym klientom. Jednym z nich jest całkowicie zmodernizowana kabina pasażerska wyznaczająca nowe standardy na trasach europejskich”- dodał.

Linie lotnicze SWISS, wchodzące w skład Grupy Lufthansy, zdobyły tytuł Europe’s Leading Business Class. Obecnie przewoźnik z siedzibą w Zurychu zakończył modernizację 25 długodystansowych samolotów unowocześniając kabiny klasy biznes.

Lufthansa montuje blisko 32 tys. nowych foteli w ponad 180 samolotach, obsługujących trasy krótkiego i średniego zasięgu. Oznacza to nowe standardy podróżowania oraz większy komfort dla podróżujących. Dzięki nowym, ergonomicznym fotelom wyposażonym w smukłe oparcia, przestrzeń na nogi zwiększa się o ponad cztery centymetry. Dodatkowo, nowy fotel jest prawdziwym strzałem w dziesiątkę z punktu widzenia ekologii. Dzięki zastosowaniu nowych materiałów i ulepszonemu projektowi fotela, ciężar siedzeń w jednym rzędzie zmniejsza się o dwanaście kilogramów, co wpływa na redukcję ilość zużywanego paliwa. Lufthansa zainwestowała około 170 mln euro w nowe kabiny pasażerskie w ramach kompleksowego programu modernizacji oferty pokładowej.

Lufthansa jest nie tylko liderem wśród linii lotniczych w Europie lecz również wiodącym przewoźnikiem, korzystającym z największych samolotów pasażerskich na świecie. Airbus A380 posiada 526 miejsc oraz znajdującą się na górnym pokładzie, całkowicie nową kabinę Klasy Pierwszej z ośmioma wyjątkowymi miejscami. Stanowi ona kwintesencję zindywidualizowanego podejścia do klienta, komfortu i technologicznej innowacyjności, czyniąc najdalszą podróż wyjątkowo przyjemnym doświadczeniem. Oferując ponad 50 połączeń tygodniowo do Tokio, Johannesburga, Pekinu, Nowego Jorku, San Francisco i Miami. „Gigant Przestworzy”daje pasażerom z całej Europy jeszcze więcej możliwości podróżowania w celach biznesowych i turystycznych, dzięki większej liczbie dostępnych miejsc.