Lufthansa: Klasa Pierwsza ponownie wyróżniona w rankingu Skytrax
Lufthansa znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu „World Airline Awards 2013”w kategoriach „Najlepszy lotniczy salon Klasy Pierwszej”, „Najlepsze zachodnioeuropejskie linie lotnicze”i „Najlepsze transatlantyckie linie lotnicze”.
W ciągu ostatnich 10 miesięcy, 18 milionów pasażerów z ponad 100 krajów wzięło udział
w największym międzynarodowym badaniu poświęconym branży lotniczej, w którym saloniki Klasy Pierwszej Lufthansy zostały uznane za najlepsze na świecie. Firma otrzymała ponadto nagrody w kategoriach „Najlepsze zachodnioeuropejskie linie lotnicze”i „Najlepsze transatlantyckie linie lotnicze”. Nagrody World Airline Awards wręczono podczas paryskiego Air Show w Le Bourget. W imieniu Lufthansy odebrał je Dr Reinhold Huber, Senior Vice President Product &Marketing.
Najwyższe oceny w badaniu zdobył Terminal Klasy Pierwszej we Frankfurcie. Oprócz tego, wysoko ocenione przez klientów zostały saloniki Klasy Pierwszej w portach przesiadkowych we Frankfurcie i Monachium. Według oceny w rankingu Skytrax, nagrody są odzwierciedleniem najwyższych standardów i doskonałej jakości oferowanych przez Lufthansę usług, a przyznanie niemieckiej linii lotniczej tytułu najlepszego przewoźnika w zachodniej Europie oraz na trasach transatlantyckich potwierdza wysoki poziom satysfakcji klientów.
„Dokładamy wszelkich starań, by serwis oferowany naszym klientom był na najwyższym poziomie. Nagrody Skytrax potwierdzają, że inwestycje w obszarze doskonalenia jakości oferowanych usług oraz szkolenie pracowników, przyniosły oczekiwany efekt. Dzięki ekskluzywnemu terminalowi Klasy Pierwszej we Frankfurcie, możemy oferować serwis premium na najwyższym poziomie –ogromnie cieszymy się, że nasze starania doceniają pasażerowie”–powiedział dr Reinhold Huber. „Tylko w renowację Klasy Biznes inwestujemy około miliona euro dziennie. Dodatkowo, otworzyliśmy szereg nowych saloników, a posiłki serwowane na pokładzie są jeszcze bardziej ekskluzywne. W ramach rozszerzania kompleksowości usług, pracujemy nad udoskonalaniem pokładowej oferty rozrywkowej i tak innowacyjnych produktów jak na przykład FlyNet (obecnie Lufthansa jest jedynym przewoźnikiem na świecie, który oferuje szerokopasmowy dostęp do Internetu podczas rejsów międzykontynentalnych). Mamy jasny cel – do 2015 roku chcemy być pierwszą, pięciogwiazdkową zachodnią linią lotniczą. Aby to osiągnąć, musimy zdobyć jeszcze pięć gwiazdek w Klasie Biznes –i ten cel motywuje nas do jeszcze intensywniejszej pracy.”–dodał Reinhold Huber.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Skytrax. Ocenia ono satysfakcję klientów
z poziomu oferowanych przez linie lotnicze produktów i usług zarówno na lotnisku jak
i podczas przelotu. Niezależne badania instytutu Skytrax są prowadzone od 1999 roku.