Lotnisko Kraków z wyróżnieniem „The Voice of the Customer”

infoair
13.02.2022 11:00
Kraków Airport otrzymał wyróżnienie The Voice of the Customer w ramach Airport Service Quality. W programie uczestniczyło prawie 400 lotnisk w 95 krajach.

Wyróżnienie The Voice of the Customer, które właśnie otrzymał port lotniczy Kraków Airport, jest przeznaczone dla tych lotnisk, które dołożyły szczególnych starań w zbieraniu zwrotnych informacji od pasażerów w ramach realizowanego programu Airport Service Quality. ASQ to wiodący na świecie program pomiaru satysfakcji podróżujących z jakości i standardów obsługi na lotniskach.

Wyróżnienie The Voice of the Customer, przyznane przez ACI World to docenienie zaangażowania portów lotniczych, które pomimo utrudnień związanych z pandemią, priorytetowo traktowały opinie i potrzeby pasażerów. Cieszymy się, że nasi pasażerowie postrzegają Kraków Airport jako lotnisko bezpieczne i komfortowe, które od początku pandemii dbało o najwyższą jakość obsługi pasażerów - mówi cytowany w komunikacie prezes Lotniska Radosław Włoszek

Aby zakwalifikować się do wyróżnienia, lotnisko było zobowiązane do zrealizowania poprawnych badań ASQ przynajmniej w trzech kwartałach minionego roku. Kraków Airport przeprowadził badanie w pełnych czterokwartałowym wymiarze w postaci 1400 ankiet.  W tym roku wyróżnienie otrzymało 140 portów lotniczych na całym świecie, zaś w całym programie uczestniczyło niemal 400 lotnisk w 95 krajach.

Lotnisko Kraków Balice jest największym regionalnym portem lotniczym w Polsce. W tym roku można się spodziewać, że z jego usług skorzysta około 5,4 miliona pasażerów. Znoszenie obostrzeń przez kolejne państwa  wynikających z wygaszania pandemii pozwala przewidywać, że odbudowa siatki połączeń może nastąpić już od wiosennego rozkładu lotów.