Lotnisko Chopina to SuperBrand!

infoair
07.10.2010 14:23

Lotnisko Chopina uhonorowane zostało tytułem 'Business Superbrand’ jako jedna z najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku.

Nagroda jest wyróżnieniem za wieloletnią pracę na rzecz marki, a o jej prestiżu może świadczyć fakt, że tytuł Superbrands zostaje przyznany tylko 5 proc. marek w skali kraju ocenianych przez międzynarodową Radę Marek. W jej skład wchodzą ludzie z różnych środowisk: dziennikarze, pracownicy agencji marketingowych, PR, badań rynku oraz przedstawiciele największych firm, którzy sami są specjalistami w zakresie kreowania marki.

– W ostatnim czasie zostaliśmy uhonorowani kilkoma znaczącymi nagrodami, co jest dla nas niezwykle cennym potwierdzeniem kierunku naszych działań, a zarazem zwiększa motywację do dalszej ciężkiej pracy – mówi Radosław Żuk, dyrektor Biura Public Relations P.P. 'Porty Lotnicze’ zarządzającego Lotniskiem Chopina.

SUPERBRANDS jest światową organizacją (The Superbrands Ltd.) z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London, obecnie jest to międzynarodową organizacją, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Organizacja wydaje publikacje, nazywane 'bibliami brandingu’, w których przedstawione są case studies marek, które otrzymały tytuł.