LOT: Wybraliśmy nową agencję reklamową

infoair
03.02.2010 10:27

Firma DDB została nową agencją reklamową Polskich Linii Lotniczych LOT. W wyniku dwuetapowego przetargu wybrano jedną z pięciu ofert. Pierwsze efekty współpracy powinny pojawić się już w lutym.

Nowa agencja zajmie się strategią komunikacji, kreacją oraz działaniami prosprzedażowymi wspierającymi poszczególne połączenia. – DDB przedstawiła propozycję najbardziej odpowiadającą potrzebom naszej marki –powiedziała Dorota Haller, Dyrektor Marketingu PLL LOT. –Cieszymy się, że będziemy współpracować z wielokrotnie nagradzaną i kreatywną agencją, która rozumie, jak istotne są dla nas działania prosprzedażowe. Liczymy na świeże pomysły i mocne wsparcie dla LOT-u.

– To, na czym nam zależało, to pokazanie, że naszą silną stroną są nie tylko rozwiązania kreatywne, ale też przede wszystkim rozwiązania wspierające sprzedaż, dlatego skoncentrowaliśmy się na opracowaniu szeregu działań adresowanych do bardzo precyzyjnie wyselekcjonowanych grup docelowych – mówią Marta Samsonov i Piotr Wilczek z działu Marketing Services DDB.

Dotychczas obsługą reklamową LOT-u zajmowała się agencja IQ Marketing.