LOT: Sięgamy po profesjonalistów od Social Media
infoair
18.01.2011 11:01
LOT: Sięgamy po profesjonalistów od Social Media
Profil LOT’u na Facebooku ma zaledwie ponad 13000 fanów, podczas gdy niemiecka Lufthansa ma ich ponad 10 razy tyle. Co więcej, to właśnie w social media cały czas trwa kampania 'Łapy precz od żurawia’, która walczy z polskim przewoźnikiem o zachowanie dotychczasowego logo. Czy dlatego LOT sięga po specjalistów od social media?
Portal Proto.pl podał informację, że LOT zatrudnił agencję interaktywną 180heatbeats do pomocy przy działaniach w social media. W zakres działań wchodzi opracowanie strategii on-line, kreacji do Internetu oraz monitoring i obsługa kanałów społecznościowych. Współpraca rozpocznie się od lutego br. i obejmie prace zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Więcej z Działu Kontrakty
Więcej z Działu Pasażer
Paczkomat InPost na lotnisku Chopina
24.08.2023
Lecisz do Barcelony? Uważaj na bagaż!
05.08.2023
W czerwcu więcej lotów z Lotniska Radom
05.06.2023