LOT: Promocja na samolocie
Kilka tygodni temu można było po raz pierwszy zobaczyć szczerozłoty samolot LOTu. Tym razem korzystając z programu promocji połączeń krakowskiego lotniska, narodowy przewoźnik zaproponował wykorzystanie powierzchni reklamowej na swoim samolocie. Dlatego też od października po całej Europie latać będzie Embraer 170, którego ogon zdobić będzie jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli Krakowa –Dama z Łasiczką.
„Dama z gronostajem”, zwana również „Damą z łasicą”, to jedyny obraz Leonarda da Vinci znajdujący się w Polsce, a zarazem jeden z wyjątkowych i najbardziej znanych symboli Krakowa. Maszyna będzie promować połączenie Krakowa z Rzymem. – Współpraca z naszym narodowym przewoźnikiem w ostatnich miesiącach nabrała tempa. Najlepiej świadczą o tym dwa nowe połączenia, do Aten i Rzymu, które PLL LOT zaczęły realizować w sezonie letnim. Wyklejenie Damy z Łasiczką na ogonie samolotu to kreatywne wykorzystanie dotacji na promocję nowego połączenia. A przy okazji dobra promocja Krakowa, bo poprzez sztukę – powiedział prezes Kraków Airport, Jan Pamuła.
Zadowolony z ponownego uruchomienia połączenia z Krakowa do Rzymu jest również prezes LOTu, Sebastian Mikosz. – Powrót na tę trasę podkreśla wieloletnią tradycję i silny związek pomiędzy Krakowem i Wiecznym Miastem, szczególnie w czasie pontyfikatu Jana Pawła II. Mam nadzieję, że połączenie Krakowa z Rzymem będzie przynosić korzyści nie tylko Polskim Liniom Lotniczym LOT, a oryginalna promocja regionu Małopolski na kadłubie samolotu przyciągnie do Krakowa nowych gości z całej Europy – dodał Mikosz.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„Krakowski”Embraer dołączył do pozostałych „perełek”wśród samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT. We flocie narodowego przewoźnika jest już Złoty Boeing 737, którego malowanie upamiętnia 20–lecie wolnej Polski, oraz Embraer 175 –sześćsetny e-jet wyprodukowany przez brazylijskiego producenta, na kadłubie którego widnieje czerwona liczba 600.