Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

LOT: Nowe self-check-in w Warszawie

infoair
21.09.2012 13:38

Pasażerowie LOT-u mogą korzystać z ośmiu stanowisk umiejscowionych przy tradycyjnych stanowiskach odpraw polskiego przewoźnika w strefie C lotniska. Kolejne osiem kiosków self check-in znajdują się w sąsiedztwie, w strefie D lotniska.

Nowo udostępnione stanowiska są wyposażone m.in. w funkcję automatycznego czytnika paszportów oraz kart lojalnościowych i kredytowych. Pozwala to znacznie przyspieszyć proces odprawy biletowo-bagażowej i uniknąć kolejek do stanowisk odpraw.

Dodatkowo, pasażerowie LOT-u mają do dyspozycji także sześć funkcjonujących kiosków należących do lotniska Chopina w Warszawie, gdzie znajduje się aplikacja do odprawy podróżnych polskiego przewoźnika.

Wierzymy, że nowe stanowiska self check-in na warszawskim lotnisku, które jest przecież naszym hub’em, realnie przyspieszą odprawę pasażerów. Dzięki temu podróż LOT-em będzie jeszcze bardziej komfortowa, już od samego początku pojawianie się podróżnego w porcie lotniczym –mówi Leszek Chorzewski, rzecznik prasowy PLL LOT S.A.

Pasażerowie PLL LOT mogą również korzystać z samoobsługowych stanowisk odprawy check-in nie tylko w Warszawie, ale również w innych portach lotniczych, w których znajdują się kioski self check-in należące do innych przewoźników bądź samego lotniska.

16 nowych samodzielnych stanowisk odpraw to kolejne działanie LOT-u z myślą o podróżnych, w kierunku podwyższania standardu usług linii. Do tej pory przewoźnik wprowadził m.in. krótszy minimalny czas transferu na lotnisku Chopina, znacznie skrócony czas oczekiwania na odbiór bagażu, a także coraz więcej jest samolotów podstawianych do „rękawów’ w porcie.