LOT: Akcja promocyjna na drogach
W ramach kampanii marketingowej LOT-u promującej nowe miniceny połączeń krajowych już dziś rozpoczną się ambientowe działania reklamowe przy trasach wylotowych z Warszawy i innych miast w Polsce, do których lata LOT.
Przy trasach wylotowych z Warszawy i pozostałych miast Polski, do których połączenia oferuje LOT, spotkać będzie można ekipy z tabliczkami 'Łapię stopa na lotnisko’. Przekaz jest prosty – ceny LOT-u są tak korzystne, że nawet autostopowicze mogą skorzystać z lotniczych połączeń krajowych – potrzebują jedynie dojechać do lotniska. W ten nietypowy sposób LOT chce dotrzeć bezpośrednio do nowej grupy potencjalnych Klientów, korzystających zazwyczaj z innych środków transportu, takich jak samochód czy pociąg.
Nietypowy kontekst i w żartobliwy charakter przekazu ma zachęcić w szczególności kierowców, którzy nierzadko tracą kilka godzin z wymarzonych wakacji czy wolnego weekendu na stanie w korkach na drogach krajowych, do korzystania z niskich, stałych cen lotniczych biletów krajowych, dostępnych na nowej stronie LOT.com.
Do podróżowania samolotami LOT-u po Polsce zachęcać będą także ekipy spacerujące po Dworcu Centralnym w Warszawie. Akcja LOT-u trwać będzie przez cztery kolejne weekendy lipca.
Na nowej stronie lot.com na podróżnych czeka 100 tysięcy biletów lotniczych w cenie już od 79 złotych w jedną stronę. Nowe taryfy dostępne są tylko w Internecie i dotyczą całej krajowej siatki połączeń PLL LOT.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Miniceny lotów krajowych:
Wylot z Katowic, Wrocławia, Gdańska, Poznania i Rzeszowa – już od 79 zł w jedną stronę
Wylot z Warszawy, Krakowa i Szczecina – już od 99 zł w jedną stronę
Dzięki nowym cenom LOT-u, po Polsce można podróżować samolotem o wiele szybciej i taniej niż innymi środkami komunikacji, jak samochód czy pociąg.