Kraków: Rozwój obsługi VIP

infoair
02.10.2013 11:52

Od dzisiaj pasażerowie Kraków Airport korzystający z usługi VIP są obsługiwani kompleksowo przez pracowników portu. Międzynarodowy Port lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice Sp. z o.o. otrzymał od Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zezwolenie na świadczenie usług obsługi naziemnej (w zakresie obsługi płytowej obejmującej transport załogi i pasażerów między statkiem powietrznym i terminalem). Do tej pory pasażerowie z salonu VIP do samolotu byli dowożeni przez agentów handlingowych.

Uzyskanie zezwolenia na obsługę naziemną w zakresie transportu jest krokiem milowym w rozwoju usług biznesowych w Kraków Airport, stanowi doskonałe uzupełnienie usługi VIP świadczonej na krakowskim lotnisku –podkreśla Dorota Walkowicz, Kierownik Działu VIP &Business Services.

Usługa VIP w Kraków Airport obejmuje m.in. koordynację odprawy biletowo-bagażowej, paszportowej, celnej, transport do samolotu komfortowymi limuzynami BMW serii 7, dedykowany punkt kontroli bezpieczeństwa, korzystanie z komfortowego salonu. Personel Działu VIP &Business Services, z doświadczeniem w zakresie protokołu dyplomatycznego, dba o zapewnienie najwyższego standardu obsługi.

Usługa VIP od 2009 r. co roku otrzymuje wyróżnienie „Medal Europejski dla usług”przyznany przez Business Centre Club, przy wsparciu Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Honorowym Patronacie Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego. Dział VIP &Business Services od 2007 roku współpracuje z lotniskami międzynarodowymi w ramach World Airports’VIP Forum w zakresie ustalania standardów obsługi, tworzenia procedur i dobrych praktyk, opracowania i wdrażania nowych projektów, a także podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników.