Od 1 kwietnia 2015 roku zawieszamy wszystkie nasze rejsy własne, realizowane jako Eurolot –poinformował przewoźnik. Ze względu na Państwa, naszych Pasażerów, zobowiązujemy się wykonać zaplanowane rejsy do 31 marca 2015 roku włącznie –czytamy dalej w komunikacie. Pasażerowie, których rejsy nie zostaną zrealizowane po tym czasie, otrzymają 100-procentowy zwrot kosztów zakupionego biletu lub – w miarę możliwości – bezkosztową zmianę rezerwacji na przelot innym przewoźnikiem. Z każdym przewoźnik ma się kontaktować z pasażerem indywidualnie.Eurolot przepraszamy za niekomfortową sytuację związaną ze zmianą planów podróży i obiecuje, że zrobimy wszystko, aby cały proces zmian rezerwacji przebiegał szybko i sprawnie. Przewoźnik wprowadził również w systemie rezerwacyjnym tzw. stop booking czyli brak możliwości rezerwacji i zakupu biletów na wszystkie rejsy Eurolotu po 31 marca 2015 roku.
Koniec Eurolotu
Od 1 kwietnia 2015 roku zawieszamy wszystkie nasze rejsy własne, realizowane jako Eurolot –poinformował przewoźnik. Ze względu na Państwa, naszych Pasażerów, zobowiązujemy się wykonać zaplanowane rejsy do 31 marca 2015 roku włącznie –czytamy dalej w komunikacie. Pasażerowie, których rejsy nie zostaną zrealizowane po tym czasie, otrzymają 100-procentowy zwrot kosztów zakupionego biletu lub – w miarę możliwości – bezkosztową zmianę rezerwacji na przelot innym przewoźnikiem. Z każdym przewoźnik ma się kontaktować z pasażerem indywidualnie.Eurolot przepraszamy za niekomfortową sytuację związaną ze zmianą planów podróży i obiecuje, że zrobimy wszystko, aby cały proces zmian rezerwacji przebiegał szybko i sprawnie. Przewoźnik wprowadził również w systemie rezerwacyjnym tzw. stop booking czyli brak możliwości rezerwacji i zakupu biletów na wszystkie rejsy Eurolotu po 31 marca 2015 roku.