Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kongres branżowy Fly&More w Jasionce

infoair
14.03.2018 12:00

Wpływ Brexitu na sytuację branży lotniczej w Polsce to jedenz głównych tematów kongresu Fly&More, który odbędzie się w czwartek w G2AArenie Centrum Wystawienniczo-Kongresowe województwa podkarpackiego w Jasioncek. Rzeszowa.

Organizatorami wydarzenia, które jest skierowane głównie dobranży lotniczej są G2A Arena oraz port lotniczy w Jasionce.

Jak powiedział PAP rzecznik prasowy lotniska w JasionceMarcin Kołacz, szczególne znaczenie dla organizatorów mają tematy ważne dlarozwoju lotnisk regionalnych, które obsługują łącznie około 60 procent ruchupasażerskiego w Polsce.

-„Nasz kongres skierowany jest do portów lotniczych ikooperujących z nimi przedsiębiorców. Stanowić ma miejsce wymiany doświadczeń,opinii, rekomendacji z pożytkiem dla wszystkich podmiotów, dla którychtransport lotniczy stanowi istotny element biznesu. Głównym tematem kongresubędzie Brexit i jego konsekwencje dla branży lotniczej w naszym kraju” – dodał.

Wśród gości kongresu będą m.in. wiceminister inwestycji irozwoju Adam Hamryszczak, prezes Warsaw Enterprise Institute Tomasz Wróblewski,prezes Portu Lotniczego Wrocław Dariusz Kuś, prezes Portu LotniczegoWarszawa-Modlin Leszek Chorzewski oraz prezes zarządu PLL LOT Rafał Milczarski.

Partnerem technologicznym kongresu będzie firma Samsung,która po raz pierwszy w Polsce zaprezentuje w Jasionce innowacyjne rozwiązaniepozwalające lotniskom i współpracującym z nimi firmom zwiększać przychody zdziałalności handlowej.

Pilotażowy projekt Samsunga realizowany jest wspólnie zPrzedsiębiorstwem Handlu Zagranicznego Baltona oraz portem w Jasionce.Wykorzystuje unikalne narzędzia analityczne oraz cyfrowe nośniki reklamowe,jakie ma w swojej ofercie koreańska firma. Dzięki nim, wkrótce oferta sklepówwolnocłowych należących do sieci Baltona na podrzeszowskim lotnisku będziejeszcze bardziej dopasowana do oczekiwań klientów.

Jak podkreślił Andrzej Czechowski z Samsung Polska,pasażerowie na lotniskach na całym świecie generują niezliczoną ilośćanonimowych, ale bardzo użytecznych danych.

-„Ich skuteczne wykorzystanie w działaniach marketingowychpozwala zwiększyć sprzedaż w punktach handlowych znajdujących się na terenieportów lotniczych. Wraz z naszymi partnerami testujemy skuteczność dotarciatzw. inteligentnych treści reklamowych, wykorzystując autorskie narzędziaanalityczne oraz systemy monitorów klasy Digital Signage. Wierzę, że wypracowaneprzez nas rozwiązania wkrótce staną się standardem w największych portachlotniczych” – podkreślił.

Natomiast zdaniem prezesa portu w Jasionce Michała Tabisza,zakupy na lotnisku to dla wielu pasażerów nieodłączna część podróży.

-„Z kolei dla nas przychody z tego tytułu stanowią ważnyelement budżetu. Cieszę się, że tak uznane marki jak Samsung i Baltonazdecydowały się podjąć współpracę z naszym portem. Tego rodzaju przedsięwzięciapokazują, że Podkarpacie jest dziś jednym z najbardziej innowacyjnych regionów”– uważa Tabisz.

Patronami kongresu są Związek Regionalnych PortówLotniczych, marszałek województwa podkarpackiego oraz ambasada brytyjska wWarszawie. (PAP)