Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kanadyjska korporacja z branży lotniczej rekrutuje w Krakowie. Czeka ponad 90 stanowisk

infoair
11.05.2022 15:15
Kanadyjska spółka CAE, globalny lider w dziedzinie szkoleń w lotnictwie cywilnym i technologii cyfrowych, po przejęciu Sabre AirCentre otworzyła biura w Krakowie. 

Firma zatrudnia 180 pracowników w lokalnym oddziale, a w najbliższych miesiącach zamierza pozyskać kolejne talenty z branży IT. Ponad 90 stanowisk czeka na wykwalifikowanych specjalistów, w tym inżynierów, programistów oraz ekspertów od AI, uczenia maszynowego oraz big data.

Jesteśmy dumni, że możemy rozszerzać obecność CAE w Polsce, czerpiąc z dostępnej w naszym kraju puli talentów i napędzając tym samym szybszy rozwój potencjału cyfrowego – powiedział Oktawiusz Kacza, Vice President, Software Engineering for Civil Flight Services and General Manager, CAE Poland. 

Kraków od ponad 20 lat gości wiodące firmy technologiczne i stał się jednym z kluczowych centrów tworzących oprogramowanie dla branży lotniczej. Lokalny hub jest największym centrum rozwoju i doskonalenia oprogramowania CAE w regionie EMEA. W Krakowie firma będzie kontynuować rozwijanie kluczowych produktów. 

CAE jest liderem w zakresie szkoleń w lotnictwie cywilnym - dysponuje siecią ponad 60, zlokalizowanych na całym świecie ośrodków szkoleniowych. W ciągu ostatnich dwóch lat firma ujednolicała swoją działalność w branży lotniczej tworząc coraz bardziej spójny ekosystem obsługi lotów cywilnych. Najnowszym przykładem tego działania jest niedawne przejęcie Sabre Airline Operations (AirCentre) – dostawcy rozwiązań do obsługi portów lotniczych oraz zarządzania lotami, załogą i ruchem statków powietrznych. 

Rozszerzony pakiet usług kanadyjskiego lidera obejmuje teraz szereg korzyści dla lotnictwa cywilnego, m.in.: lepszą wydajność operacyjną, niższe koszty świadczenia usług i poprawę funkcjonowania linii lotniczych w wymiarze ekologicznym. To ostatnie dzięki zmniejszeniu zużycia paliwa oraz ograniczeniu emisji dwutlenku węgla.

CAE współpracuje z pilotami na każdym etapie ich kariery. Od szkolenia, przygotowania i planowania lotów, po optymalizację trasy lotu oraz sporządzanie analiz efektywności. Jednolity ekosystem ułatwi pilotom i członkom załogi zarządzanie rutynowymi czynnościami zapewniając jednocześnie wsparcie w zakresie szkoleń oraz rozwoju kariery zawodowej.

W lipcu 2021 roku firma ogłosiła wieloletni program innowacji Project Resilience na rzecz opracowania technologii przyszłości, które pozwolą liniom lotniczym oraz operatorom biznesowych odrzutowców jeszcze lepiej zarządzać ich działalnością. 

W ramach planów na przyszłość, krakowski oddział CAE będzie rozwijał rozwiązania wykorzystujące big data oraz sztuczną inteligencję, co przyczyni się do zmiany oblicza lotnictwa cywilnego.