Jak zachęcić do latania? KLM: Zmienić zasady biletowe
W ostatnich miesiącach KLM stopniowo wznawia loty w ramach swojej siatki połączeń.
Aby zachęcić klientów do ponownych podróży, linia nie tylko złagodziła swoje przepisy biletowe.
Nowe zasady
Teraz wszystkie bilety na loty KLM z datą wylotu zaplanowaną do 31 marca 2021 włącznie podlegają na życzenie klienta bezpłatnej wymianie na kupon podróżny. Pasażerowie mogą odwołać swoją podróż, przed jej rozpoczęciem, bez względu na powód, a kupon, który otrzymają w zamian – w razie niewykorzystania – podlega zwrotowi. Oznacza to, że linia daje klientom dwie opcje do wyboru:
-
odroczenie podróży, poprzez wymianę kuponu na inny bilet w przyszłości lub
-
całkowitą rezygnację z wyjazdu i zażądanie wymiany kuponu na gotówkę
Lotniczy voucher
Kupon podróżny można bezpłatnie wymienić na dowolny inny przelot, zmieniając datę podróży i/lub kierunek.* Pasażerowie mogą zamawiać kupony online poprzez stronę przewoźnika. Kupon otrzymują w wersji elektronicznej, e-mailem, po kilku tygodniach. Wnioski są rozpatrywane w kolejności zgodnej z datą pierwotnej daty podróży.
-„Zauważyliśmy, że wiele osób chce podróżować, ale waha się przed rezerwacją z powodu niepewności i stale zmieniających się obostrzeń w ruchu międzynarodowym. Rozumiemy sytuację, w której wszyscy się znaleźliśmy, dlatego postanowiliśmy zaoferować naszym klientom możliwie najbardziej elastyczne rozwiązanie, które jest przeznaczone nie tylko dla osób, które będą kupowały nasze przeloty, ale również dla tych pasażerów, którzy mają już zakupione wcześniej bilety lub posiadają kupony podróżne. Mamy nadzieję, że większa pewność i elastyczność uspokoją klientów, zachęcając ich do ponownej rezerwacji i lotu z KLM.” – powiedział Boet Kreiken, wiceprezes wykonawczy KLM ds. doświadczenia klienta.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
W ostatnich miesiącach KLM stopniowo wznawia loty w ramach swojej siatki połączeń. Aby zachęcić klientów do ponownych podróży, linia nie tylko złagodziła swoje przepisy biletowe, ale też przygotowała specjalną kampanię marketingową pod hasłem „Jesteśmy gotowi, aby Cię tam zabrać”. Firma przygotowała też film reklamowy:
{https://www.youtube.com/watch?v=J87G58ZAaTU}