Germanwings: Prezentacja nowej marki i koncepcji serwisu pokładowego

infoair
06.12.2012 13:14

“Nowe Germanwings”staną się najnowocześniejszymi w Europie liniami lotniczymi àla carte/Nowe taryfy w klasie ekonomicznej – Best, Smart i Basic/Prezentacja nowej marki i koncepcji serwisu pokładowego 1 lipca 2013 roku.

Niemieckie tanie linie lotnicze Germanwings mają zrewolucjonizować europejski segment tanich przewoźników. W przyszłym roku zaoferują najbardziej wartościowy produkt w tym segmencie. 1 lipca 2013 roku “nowe Germanwings”zaprezentują kompletnie nową markę oraz koncepcję serwisu pokładowego pozwalającego pasażerom cieszyć się lataniem “àla carte”. Pasażerowie będą mogli stworzyć własny pakiet i dostosować go szczegółowo do swoich indywidualnych potrzeb, od taniego latania bez dodatkowych usług, do wysokiej jakości podróży z wieloma udogodnieniami. Oferując lot w klasie ekonomicznej 'nowe Germanwings’ zaprezentują trzy taryfy z różnymi pakietami usług. Taryfa Best to produkt najwyższej jakości, zaspakajający w szczególności potrzeby pasażerów podróżujących w celach biznesowych, ale także atrakcyjny dla osób podróżujących w celach turystycznych. Taryfa Smart będzie zawierać podstawowe usługi z możliwością wyboru dodatkowych udogodnień przez pasażera, natomiast Basic będzie tanią taryfą bez dodatkowych usług.

Christoph Franz, prezes zarządu Deutsche Lufthansa AG: 'Z nowymi Germanwings przystępujemy do ofensywy w segmencie połączeń point-to-point. Opracowaliśmy przekonujący wachlarz produktów i mamy wiele lat doświadczeń we wszystkich segmentach rynku. Będziemy łączyć ich elementy ustanawiając nowe standardy na naszym rodzimym europejskim rynku. To pozwoli nam działać z zyskiem również poza naszymi dużymi portami przesiadkowymi i jednocześnie proponować naszym pasażerom nowoczesna ofertę.”

’Nowe Germanwings’, w ramach których Lufthansa obsługiwać będzie europejskie połączenia z wyłączeniem przelotów do Frankfurtu i Monachium, oraz Germanwings zostaną połączone z dniem 1 stycznia 2013 r. Linia będzie miała elegancki, dynamiczny i innowacyjny wizerunek. 1 lipca 2013 roku zaprezentuje swoje produkty na rynku. Od tego momentu samolotu Lufthansy, wchodzące do floty 'nowych Germanwings”, będą również stopniowo zmieniały swoją identyfikację.

’Świeża tożsamość marki, możliwość indywidualnej konfiguracji usług dodatkowych oraz wysoka jakość linii funkcjonującej w ramach grupy Lufthansy będzie atrakcyjna zarówno dla pasażerów biznesowych, jak i podróżujących w celach turystycznych. Ta koncepcja nie tylko zostanie ciepło przyjęta przez pasażerów, ale zyska także dużą popularność wśród pasażerów Lufthansy, którzy będą podróżowali z Germanwings na naszych europejskich trasach, poza połączeniami do Frankfurtu i Monachium,”mówi Carsten Spohr, członek zarządu Deutsche Lufthansa AG.

Wraz z nową koncepcją marki i produktu, logo Germanwings również zostanie zmienione. Jego głównym elementem będzie stylizowane 'W’ w kolorze jeżynowym i żółtym. Wszystkie samoloty linii będą stopniowo otrzymywać nowe malowanie po zaprezentowaniu nowej koncepcji marki w lipcu 2013 roku.

Dla Germanwings ważna jest bliskość klienta i firmy. Przewoźnik ma nadzieję na nawiązanie bezpośredniej, spontanicznej interakcji z klientami w celu rozwoju usług mobilnej rezerwacji i systemów informatycznych. Wszystkie ceny będą prezentowane w sposób przejrzysty, bez ukrytych kosztów.

Zgodnie z mottem 'Niedrogie ale nie tanie’, pracownicy linii jeszcze bardziej skoncentrują się na spełnieniu życzeń klientów. Pasażerowie będą mogli wybrać jedną z trzech podstawowych taryf w klasie ekonomicznej –Best, Smart lub Basic. Taryfa Best będzie najlepszym produktem dostępnym na europejskich trasach, wyznaczającym nowe standardy w branży. Dla pasażera zostanie zarezerwowany fotel w jednym z trzech pierwszych rzędów. Odległość pomiędzy rzędami siedzeń wyniesie aż 81,2 cm, a środkowy fotel w rzędzie pozostanie wolny. Pozostałe elementy nowej taryfy obejmują także dostęp do poczekalni Lufthansy na lotniskach, możliwość korzystania z priorytetowej odprawy przy wydzielonych stanowiskach, gromadzenia mil w programie Miles &More, zwiększony bezpłatny limit bagażu głównego (2 sztuki bagażu o wadze 23 kg każda), catering àla carte na pokładzie oraz elastyczne warunki zmiany rezerwacji lub anulowania biletu.

Taryfa Smart odpowiada konwencjonalnemu produktowi w klasie ekonomicznej o wysokiej jakości. Dla pasażerów zostaną zarezerwowane fotele w przedniej części samolotu. Dodatkowymi udogodnieniami będą także: wynosząca 81,2 cm odległość pomiędzy rzędami siedzeń oraz posiłki w formie przekąsek a także limit bagażu głównego wynoszący 23 kg.

Najniższa taryfa Basic odpowiada tradycyjnemu produktowi tanich przewoźników. Pasażerowie korzystający z tej taryfy decydują się przykładowo na rezygnację z bezpłatnego cateringu i przewozu bagażu oraz będą mogli wybrać miejsce rozpoczynając od 11-go rzędu foteli.

Co czyni ofertę Germanwings wyjątkową, to możliwość korzystania z dodatkowych usług przez pasażerów decydujących się na rezerwacje w ramach taryf Basic i Smart. Każdy pasażer będzie mógł w sposób prosty i elastyczny dokonywać wyboru z szerokiego menu dostępnych opcji.

Thomas Winkelmann, rzecznik zarządu Germanwings: 'Z Germanwings wyznaczamy nowe standardy w europejskiej branży lotniczej. Nowy produkt zaoferuje klientom najlepsze cechy tanich przewoźników i tradycyjnych linii lotniczych.’

Z bezpośrednich europejskich połączeń ma korzystać do 20 milionów pasażerów podróżujących na pokładach około 90 samolotów.