TransInfo Archiwum|Infoair|Przewoźnicy|Finnair uruchamia system rezerwacji on-line i stronę internetową po polsku
Finnair uruchamia system rezerwacji on-line i stronę internetową po polsku
infoair
19.10.2009 20:00
Finnair uruchamia system rezerwacji on-line i stronę internetową po polsku
Finnair oficjalnie uruchomił stronę internetową w języku polskim, która dołącza do witryn w językach angielskim, fińskim, szwedzkim, norweskim, duńskim, niemieckim, włoskim, francuskim, rosyjskim, hiszpańskim, japońskim, koreańskim i chińskim. Strony te umożliwiają firmie Finnair obsługę połowy potencjalnych klientów z całego świata w ich własnym języku.
„Nasze szybkie i dogodne przeloty między Europą a Azją spotkały się z przychylnym przyjęciem także przez polskich pasażerów, a uruchomienie witryny w języku polskim umożliwia nam jeszcze lepszą ich obsługę”, mówi Juhani Nuoramo, Dyrektor ds. Sprzedaży Finnair w Polsce.
Finnair jest jedną z nielicznych linii, która według Unii Europejskiej spełnia wszystkie wymogi dotyczące praw pasażerów na swoich stronach internetowych.
„Również polscy klienci dokonujący rezerwacji lotów poprzez witrynę Finnair mogą być pewni, że ich prawa konsumenckie są przestrzegane”, mówi Nuoramo. „Na naszych stronach internetowych podatki i opłaty są zawarte w cenach biletów, a warunki dotyczące biletów są jasno określone. Jest także jasno podane, które loty są rejsami non-stop.”
Internet staje się coraz ważniejszym kanałem sprzedaży biletów lotniczych. Finnair sprzedaje w systemie on-line około jednej piątej swoich biletów. W ubiegłym roku sprzedaż przez Internet wzrosła o 20 procent. „Oczekujemy, że do roku 2010 jedna trzecia wszystkich naszych biletów lotniczych będzie sprzedawana przez Internet”, dodaje na zakończenie Nuoramo.
Więcej z Działu Kontrakty
Więcej z Działu Pasażer
Paczkomat InPost na lotnisku Chopina
24.08.2023
Lecisz do Barcelony? Uważaj na bagaż!
05.08.2023
W czerwcu więcej lotów z Lotniska Radom
05.06.2023